Pesquisar


Filtros correntes:

Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 101-110 de 139.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2024Why are (financialised) workers becoming more resigned and conformist and less claimant? Empirical evidence from PortugalBarradas, R.ArtigoAcesso Aberto
2023COVID-19 vaccine hesitation and brand choice uncertaintyRodrigues, P.; Borges, A. P.; Brochado, A.; Sousa, A.ArtigoAcesso Aberto
2023What’s on the menu? How celebrity chef brands create happinessRodrigues, P.; Brochado, A.; Sousa, A.; Borges, A. P.; Barbosa, I.ArtigoAcesso Aberto
2023Passengers’ perceptions of Chinese airlines’ service quality: A mixed methods analysis of user-generated contentBrochado, A.; Duarte, M.; Mengyuan, Z.ArtigoAcesso Aberto
2021National climate policies and corporate internal carbon pricingBento, N.; Gianfrate, G.; Aldy, J.ArtigoAcesso Aberto
2023Mind the gap: A critical reflection on hotel employee turnoverMohsin, A.; Brochado, A.; Rodrigues, H.ArtigoAcesso Aberto
2022Memorable tourism experiences, perceived value dimensions and behavioral intentions: A demographic segmentation approachBrochado, A.; Veríssimo, J. M. C.; Oliveira, J. C. L. deArtigoAcesso Aberto
2022Organizing sports events: The promoters’ perspectiveBrochado, A.; Dionísio, P.; Leal, M. do C.; Bouchet, A.; Conceição, H.ArtigoAcesso Aberto
2021Initial coin offerings: An emergent research areaBrochado, A.; Troilo, M. L.ArtigoAcesso Aberto
2022Wellness comes in salty water: Thalassotherapy spas and service level of satisfactionRodrigues, H.; Brochado, A.; Troilo, M.; Mohsin, A.ArtigoAcesso Aberto