Pesquisar


Filtros correntes:



Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1-10 de 12.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2016Mimicking a robot: Facial EMG in response to emotional robotic facial expressionsAdrião, J. G.; Arriaga, P.; Paiva, A. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
1-Jan-2016What's in a face: Norms for static versus dynamic emotional expressionsGarrido, M. V.; Lopes, D.; Prada, M.; Rodrigues, D.; Jerónimo, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Working conditions and health complaints in urban refuse collection: the role of experienceFaria, R.; Sousa, I.C.; Ramos, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2014Effects of the transfer design on post-training performance in elearningCartaxo, M.; Simões, E.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2014Portugal e o modelo de intervenção precoce baseada nas rotinasBoavida, T.; Aguiar, C.; McWilliam, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016Revisiting “stress deafness” in European Portuguese: An ERP studyLu, S.; Correia, S.; Jerónimo, R.; Vigário, M.; Frota, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015Learning from conflict in higher educationSimões, E.; Rosado-Pinto, P.; Almeida, F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019The effect of corporate social responsibility on job pursuit intentions: Contributes from person-organization fit and organizational attractivenessSilva, V. H.; Duarte, A. P.; Simões, E.; Neves, J. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017More socially responsible, more ethical, more attractive as a future employer? Contributes of corporate social performance and ethical reputation for the attraction of future employeesDuarte, A. P.; Silva, V. H.; Simões, E.; Neves, J. G. das.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
1-Jan-2014Preschool teachers’ ideas about practices to promote peer relations: Using Q methodology to determine viewpointsGamelas, A.; Aguiar, C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto