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Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2022A data-driven approach to improve customer churn prediction based on telecom customer segmentationTianyuan, Z.; Moro, S.; Ramos, R. F.ArtigoAcesso Aberto
2022Predictors of hotel clients’ satisfaction in the Cape Verde IslandsFurtado, A.; Ramos, R. F.; Maia, B.; Costa, J. M.ArtigoAcesso Aberto
2021Aplicação das redes neuronais artificiais para classificação das operações de perfuração: O caso de poços deepwater de exploração e produçãoChaile, V.; Moro, S.; Carneiro, A.; Ramos, R. F.ArtigoAcesso Aberto
2022Stick or Twist – The raise of blockchain applications in marketing managementLemos, C.; Ramos, R. F.; Moro, S.; Oliveira, P. M.ArtigoAcesso Aberto
2022Corporate social responsibility and marketing: A bibliometric and visualization analysis of the literature between the Years 1994 and 2020Quezado, T.; Cavalcante, W. Q.; Fortes, N.; Ramos, R. F.ArtigoAcesso Aberto
2022Global research trends in consumer behavior and sustainability in e-commerce: A bibliometric analysis of the knowledge structureRita, P.; Ramos, R. F.ArtigoAcesso Aberto
2023The impact of the COVID-19 pandemic on airlines’ passenger satisfactionPereira, F.; Costa, J. M.; Ramos, R. F.; Raimundo, A.ArtigoAcesso Aberto
2023Discovering ethnic minority business research directions using text mining and topic modellingMoro, S.; Pires, G.; Rita, P.; Cortez, P.; Ramos, R. F.ArtigoAcesso Aberto
2023Sustainable strategies for hyper-local restaurants: A multi-criteria decision-making approachMuneeb, F.; Ramos, R. F.; Wanke, P.; Lashari, F.ArtigoAcesso Aberto
2023How the response to service incidents change customer–firm relationshipsCoelho, P. S.; Rita, P.; Ramos, R. F.ArtigoAcesso Aberto