Pesquisar
Adicionar filtros:
Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.
Resultados 1-5 de 5.
- Anterior
- 1
- Próxima
Registos:
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
---|---|---|---|---|
2021 | A data-driven approach to predict first-year students’ academic success in higher education institutions | Gil, P. D.; Martins, S. C.; Moro, S.; Costa, J. M. | Artigo | Acesso Aberto |
2020 | Provision of academic data for research: a step for academic success | Miguel, H.; Ramos, P.; Martins, S. C.; Costa, J. M. | Artigo | Acesso Aberto |
2020 | Empowered learning through microworlds and teaching methods: a text mining and meta-analysis-based systematic review | Costa, J. M.; Moro, S.; Miranda, G.; Arnold, T. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Reading to young children: Higher home frequency associated with higher educational achievement in PIRLS and PISA | Araújo, L.; Costa, P. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Using game concepts to improve programming learning: a multi-level meta-analysis | Costa, J. M. | Artigo | Acesso Aberto |
Refinar
Assunto