Percorrer por autor Lopes, S. L.
Mostrar resultados 1-5 de 5.
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2018 | Depressive symptomatology, presenteeism productivity and quality of life | Lopes, S. L.; Ferreira, A. I.; Passos, A.; Neves, M.; Sousa, C.; Sá, M. J. | Artigo | Acesso Aberto |
2017 | Ensino à distância: comparação entre Blended learning e ensino exclusivamente presencial numa escola de gestão portuguesa | Lopes, S. L.; Almeida, F.; Ferreira, A. I. | Artigo | Acesso Aberto |
2020 | “To work, or not to work, that is the question” – Recent trends and avenues for research on presenteeism | Ruhle, S. A.; Breitsohl, H.; Aboagye, E.; Baba, V.; Biron, C.; Correia Leal, C.; Dietz, C.; Ferreira, A. I.; Gerich, J.; Johns, G.; Karanika-Murray, M.; Lohaus, D.; Løkke, A.; Lopes, S. L.; Martinez, L.; Miraglia, M.; Muschalla, B.; Poethke, U.; Sarwat, N.; Schade, H.; Steidelmüller, C.; Vinberg, S.; Whysall, Z.; Yang, T. | Artigo | Acesso Aberto |
2019 | Tracking e-learning through published papers: a systematic review | Rodrigues, H.; Almeida, F.; Figueiredo, V.; Lopes, S. L. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | The use of robots in the workplace: Conclusions from a health promoting intervention using social robots | Lopes, S. L.; Ferreira, A. I.; Prada, R. | Artigo | Acesso Aberto |