Browsing by Author Alturas, Bráulio

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 13 of 13
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess Type
2010Análise de mecanismos de controle de acesso nas redes sociaisSantos, V.; Porto, E.; Alturas, BráulioArticleOpen Access
2007Critérios para a Avaliação da Qualidade dos Recursos e da Informação Disponível na InternetCosta, Catarina; Alturas, BráulioConference ObjectOpen Access
2013Determinantes do nível de satisfação com a implementação do governo eletrónico em Cabo VerdeMorais, L.; Alturas, BráulioArticleOpen Access
2005Determinants Of Consumers’ Satisfaction and Acceptance of Direct SellingAlturas, Bráulio; Santos, Maria da Conceição; Pereira, IvoConference ObjectOpen Access
2006Direct Selling: Finding Consumer SegmentsAlturas, Bráulio; Santos, Maria da Conceição; Brites, RuiConference ObjectOpen Access
2003Direct Selling: From Door To Door To E-CommerceAlturas, BráulioConference ObjectOpen Access
2004Direct Selling: The Role of Risk In Consumer’s Acceptance and SatisfactionAlturas, Bráulio; Santos, Maria da ConceiçãoConference ObjectOpen Access
2004In-Home Shopping Through Internet: Consumer Satisfaction And Perceived RiskAlturas, BráulioConference ObjectOpen Access
2010Internal marketing and the quality of service provided by the back-office to the front-office as key factor for customer satisfactionOliveira, Tânia; Alturas, BráulioConference ObjectOpen Access
2013Press Consumption in the Digital Age: Habits and Needs Regarding Online PressFernandes, Filipe; Alturas, BráulioConference ObjectOpen Access
2012Segurança e privacidade na web 2.0: foco nas redes sociaisMonteiro, D.; Alturas, BráulioArticleEmbargoed Access
2011Social networking as a marketing tool: study of participation in cultural events promoted by FacebookRebelo, Márcia; Alturas, BráulioConference ObjectOpen Access
2005Venda directa: determinantes da aceitação do consumidorAlturas, BráulioDoctoral ThesisOpen Access