Percorrer por autor Ribeiro, R.

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 1-20 de 78.  próximo >
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2017Adapting speech recognition in augmented reality for mobile devices in outdoor environmentsPascoal, R.; Ribeiro, R.; Batista, F.; de Almeida, A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Analysis of the tourist’s behavior in Lisbon using data from a mobile operatorFrancisco, B.; Ribeiro, R.; Batista, F.; Ferreira, J.Objecto de ConferênciaAcesso Embargado
2019Are the States United? An analysis of US hotels’ offers through TripAdvisor’s eyesMoro, S.; Batista, F.; Rita, P.; Oliveira, C.; Ribeiro, R.ArtigoAcesso Aberto
2023Aspect-based sentiment analysis: Jamie’s Italian restaurant case studyFigueira, J.; Alturas, B.; Ribeiro, R.ArtigoAcesso Embargado
2016Assessing user expertise in spoken dialog system interactionsRibeiro, E.; Batista, F.; Trancoso, I.; Lopes, J.; Ribeiro, R.; Matos, D. M. de.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016Automatic detection of hyperarticulated speechRibeiro, E.; Batista, F.; Trancoso, I.; Ribeiro, R.; Matos, D. M. de.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Automatic recognition of the general-purpose communicative functions defined by the ISO 24617-2 standard for dialog act annotationRibeiro, E.; Ribeiro, R.; De Matos, D.ArtigoAcesso Aberto
2023Automatic recognition of the general-purpose communicative functions defined by the ISO 24617-2 standard for dialog act annotation (Extended abstract)Ribeiro, E.; Ribeiro, R.; Matos, D. M. de.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Automatic recognition of the general-purpose communicative functions defined by the ISO 24617-2 standard for dialog act annotation (Extended abstract)Ribeiro, E.; Ribeiro, R.; Matos, D. M. de.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016Characterizing the personality of Twitter users based on their timeline informationJusupova, A.; Batista, F.; Ribeiro, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Chatbots’ greetings to human-computer communicationPereira, M. J,; Coheur, L.; Fialho, P.; Ribeiro, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Classification of public administration complaintsCaldeira, F.; Nunes, L.; Ribeiro, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Collaborative filtering for mobile application recommendation with implicit feedbackPaula, B.; Coelho, J.; Mano, D.; Coutinho, C.; Oliveira, J.; Ribeiro, R.; Batista, F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Comparing different approaches for detecting hate speech in online Portuguese commentsMatos, B. C.; Santos, R. B.; Carvalho, P.; Ribeiro, R.; Batista, F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Cooperation between university and industry in the research of the suitability of agile methodologies in software developmentMattos, L. F. B.; Oliveira, A.; Ribeiro, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017A curiosity model for artificial agentsRibeiro, E.; Ribeiro, R.; de Matos, D. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021A data-driven approach to measure restaurant performance by combining online reviews with historical sales dataFernandes, E.; Moro, S.; Cortez, P.; Batista, F.; Ribeiro, R.ArtigoAcesso Aberto
2019Deep dialog act recognition using multiple token, segment, and context information representationsE. Ribeiro; Ribeiro, R.; De Matos, D.ArtigoAcesso Aberto
2023Diachronic profile of startup companies through social mediaPeixoto, A.; de Almeida, A.; Antonio, N.; Batista, F.; Ribeiro, R.ArtigoAcesso Aberto
2020Different lexicon-based approaches to emotion identification in Portuguese tweetsFilipe, S.; Batista, F.; Ribeiro, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto