Percorrer por autor Schellenberg, E.
Mostrar resultados 1-6 de 6.
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
---|---|---|---|---|
2022 | Can musical ability be tested online? | Correia, A. I.; Vincenzi, M.; Vanzella, P.; Pinheiro, A.; Lima, C. F.; Schellenberg, E. | Artigo | Acesso Aberto |
2024 | Effects of music listening on cognition and affective state in older adults: A systematic review and meta-analysis | Sella, E.; Vincenzi, M.; Carbone, E.; Schellenberg, E.; Lima, C. F.; Toffalini, E.; Borella, E. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | Individual differences in musical ability are stable over time in childhood | Kragness, H. E.; Swaminathan, S.; Cirelli, L. K.; Schellenberg, E. | Artigo | Acesso Aberto |
2022 | Measuring children’s harmonic knowledge with implicit and explicit tests | Corrigall, K. A.; Tillmann, B.; Schellenberg, E. | Artigo | Acesso Aberto |
2022 | Music listening, emotion, and cognition in older adults | Vincenzi, M.; Borella, E.; Sella, E.; Lima, C. F.; De Beni, R.; Schellenberg, E. | Artigo | Acesso Aberto |
2024 | Music training and nonmusical abilities | Schellenberg, E.; Lima, C. F. | Artigo | Acesso Aberto |