Percorrer por autor Roberto, M. S.
Mostrar resultados 1-4 de 4.
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2024 | Blindness influences emotional authenticity perception in voices: Behavioral and ERP evidence | Sarzedas, J.; Lima, C. F.; Roberto, M. S.; Scott, S. K.; Pinheiro, A.; Conde, T. | Artigo | Acesso Aberto |
2025 | Bridging the gap in teacher SEL training: Designing and piloting an online SEL intervention with and for teachers | Oliveira, S.; Cardoso, A.; Martins, M. O.; Roberto, M. S.; Veiga-Simão, A. M.; Marques-Pinto, A. | Artigo | Acesso Aberto |
2024 | Effects of a social-emotional learning intervention on social-emotional competencies and behavioral problems in elementary students amid COVID-19 | Raimundo, R.; Oliveira, S.; Roberto, M. S.; Marques-Pinto, A. | Artigo | Acesso Aberto |
2022 | The time course of emotional authenticity detection in nonverbal vocalizations | Conde, T.; Correia, A. I.; Roberto, M. S.; Scott, S. K.; Lima, C. F.; Pinheiro, A. | Artigo | Acesso Aberto |