Percorrer por autor Lopes da Costa, R.

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 69-88 de 93. < anterior   próximo >
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2021Pereira problem solving: Business research methodology to explore open innovationPereira, L.; Santos, R.; Sempiterno, M.; Lopes da Costa, R.; Dias, Á.; António, N.ArtigoAcesso Aberto
2020The Portuguese model of determinants that make up the management consultancy sectorLopes da Costa, R.; António, N.; Brás-dos-Santos, J.ArtigoAcesso Aberto
2017As “praxis” e práticas que constituem o trabalho estratégico dos consultores: a análise do contexto português à luz do campo de pesquisa da estratégia-como-práticaLopes da Costa, R.; António, N.; Brás-dos-Santos, J. M.ArtigoAcesso Aberto
2023Predicting market acceptance of autonomous vehiclesLopes da Costa, R.; Pereira, L.; Dias, Á.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2019Privatization process and talent management in AngolaLopes da Costa, R.; Sampaio. M.; Miguel, I.ArtigoAcesso Aberto
2016O processo de privatização e sua influência empresarial: Angola 1989-2012Sapalo, A.; Lopes da Costa, R.; António, N.ArtigoAcesso Aberto
2021Project management in the development of dynamic capabilities for an open innovation eraPatrício, V.; Lopes da Costa, R.; Pereira, L.; António, N.ArtigoAcesso Aberto
2015As quatro dinâmicas de abrangência na resposta à crise portuguesaLopes da Costa, R.; António, N.ArtigoAcesso Aberto
2018The relationship between chemical of happiness, chemical of stress, leadership, motivation and organizational trust: a case study on Brazilian workersFerreira, F. D. S.; Lopes da Costa, R.; Pereira, L.; Jerónimo, C.; Dias, A.ArtigoAcesso Aberto
2020The relationship between training and satisfaction: the case of personal and collective protection equipmentLopes da Costa, R.; Pereira, L.; Dias, Á.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2022Research landscape and trends in corporate foresightChichorro, E.; Pereira, L.; Dias, Á.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2021Return on investment of near-shoring projectsGuedes, J. F.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.; Dias, Á.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2022Revisiting small- and medium-sized enterprises’ innovation and resilience during COVID-19: The tourism sectorDias, Á.; Cunha, I.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2020The role of Portuguese companies in the development of corporate strategies: case studyLopes da Costa, R.; Ramos, S.; António, N.ArtigoAcesso Aberto
1-Set-2021S-Pereira Diamond: Benefits realization managementPereira, L.; Jerónimo, C. H.; Dias, Á.; Lopes da Costa, R.ArtigoAcesso Embargado
2022Service design from staffing to outsourcingJerónimo, C. H.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2023Smart systems adoption in managementCunha, S.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.; Pereira, L.; Dias, Á.; Vinhas da Silva, R.ArtigoAcesso Embargado
2023Smart systems to mitigate failure of strategic alliancesCunha, S.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.; Pereira, L.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2011The coordination of resources as an instrument of competitiveness in the business consulting industryLopes da Costa, R.ArtigoAcesso Aberto
2011The “outsourcing” as an instrument of competitiveness in the business consulting industryLopes da Costa, R.; António, N.ArtigoAcesso Aberto