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Repositório do Iscte – Instituto Universitário de Lisboa
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Tipo
Acesso
5-Dez-2018
The cultural differences between the Portuguese and Spanish consumer: Science4you's strategy
Silva, Filipa Fernandez Veiga da
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
2014
The effects of an economic downturn on portuguese families purchase and consumption: an application to the tourism sector
Gorgueira, Joana Abreu Machado Barata
Dissertação de Mestrado
Acesso Restrito
2012
The effects of celebrity endorsement on consumers purchasing intentions
Carvalho, António Filipe Esteves Miguel de
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
2014
The impact of the economic crisis on portuguese consumer behaviour, the automobile sector
Sacoor, Noor-Ayn
Dissertação de Mestrado
Acesso Restrito
28-Dez-2021
The influence of experiential marketing on tourist satisfaction, purchase, repurchase and loyalty: The case of Madeira Island
Pinheiro, Raquel Maria Freitas
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
2015
The influence of product type, humour type, brand attitude, and gender on humour effectiveness in ads
Nielsen, Mille
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
2012
Touristic marketing: communicating a brand named Vila Real de Santo António
Ramalho, Joana
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
2011
Turismo rural: “Aldeia de Mofreita”
Nunes, Fábio Alexandre Rodrigues
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto