Percorrer por autor Vicente, P.

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2016Attitudes of older mobile phone users towards mobile phonesVicente, P.; Lopes, I.ArtigoAcesso Aberto
2015The best times to call in a mobile phone surveyVicente, P.ArtigoAcesso Embargado
2012Coverage error in internet surveys: can fixed phones fix it?Vicente, P.; Reis, E.ArtigoAcesso Embargado
2022COVID-19 in Europe: From outbreak to vaccinationVicente, P.; Suleman, A.ArtigoAcesso Aberto
2007Determinantes da adesão das empresas a programas de separação e deposição selectiva de resíduosVicente, P.; Reis, E.ArtigoAcesso Aberto
2017Effects of call patterns on the likelihood of contact and of interview in mobile CATI surveysVicente, P.; Marques, C.; Reis, E.ArtigoAcesso Aberto
2012Estudos de mercado com telemóveis. Um caso de aplicação em PortugalVicente, P.; Reis, E.ArtigoAcesso Aberto
2018Ex-regular users of public transport: their reasons for leaving and returningVicente, P.; Reis, E.ArtigoAcesso Aberto
2017Exploring fieldwork effects in a mobile CATI surveyVicente, P.ArtigoAcesso Embargado
2017Exploring the relationship between hostel service quality and guests’ satisfaction: a comparison between younger and older guestsLima, R.; Vicente, P.ArtigoAcesso Aberto
2020Index of satisfaction with public transport: a fuzzy clustering approachVicente, P.; Suleman, A.; Reis, E.ArtigoAcesso Aberto
2010Marketing research with telephone surveys: is it time to change?Vicente, P.; Reis, E.ArtigoAcesso Embargado
2017Methodology to design a Map of Alert for population and housing censuses: the Portuguese caseReis, E.; Vicente, P.; Rosa, A.; Marques, C.ArtigoAcesso Aberto
2019Perceptions of the public transport service as a barrier to the adoption of public transport: a qualitative studyRamos, S.; Vicente, P.; Passos, A. M.; Costa, P.; Reis, E.ArtigoAcesso Aberto
2016Profiling public transport users through perceptions about public transport providers and satisfaction with the public transport serviceVicente, P.; Reis, E.ArtigoAcesso Aberto
2016A qualidade do serviço como determinante da satisfação dos turistas nos hostels de LisboaLima, R.; Vicente, P.ArtigoAcesso Aberto
2016Quality assurance in the Portuguese census: the contribution of the balanced scorecardRosa, A.; Reis, E.; Vicente, P.ArtigoAcesso Aberto
2015The relevance of follow-ups in data collection for the quality assurance system of the Portuguese population and housing censusVicente, P.; Reis, E.; Rosa, A.ArtigoAcesso Aberto
2023Sampling Twitter users for social science research: Evidence from a systematic review of the literatureVicente, P.ArtigoAcesso Aberto
1998As sondagens e a população: O que fazer para a reconciliaçãoVicente, P.; Reis, E.ArtigoAcesso Aberto