Browsing by Author Seabra, F.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 10
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess Type
2020Equidade e inclusão nas políticas de educação: perspetivas a partir dos relatórios da avaliação externa de escolasSeabra, F.; Mouraz, A.; Abelha, M.; Henriques, S.ArticleOpen Access
2017Estilos de aprendizagem e permanência no ensino superior a distância: licenciatura em educação da Universidade AbertaBarros, D.; Seabra, F.; Goulão, M. F.; Henriques, S.; Cardoso, T.ArticleOpen Access
2023Literacy(ies) and skills in times of digital education: Exploring communication and interaction in digitally mediated learning worldsCorreia, J. D.; Henriques, S.; Fernandes, S.; Abelha, M.; Seabra, F.Conference ObjectOpen Access
2016Permanência de população adulta no ensino superior em modalidade de elearning: Contribuições da teoria dos estilos de aprendizagem e do sentimento de auto-eficáciaGoulão, F.; Seabra, F.; Henriques, S.; Cardoso, T.; Barros, D.Conference ObjectOpen Access
2022Policies and practices of external evaluation of schools: Spaces for teacher collaboration?Seabra, F.; Abelha, M.; Henriques, S.; Mouraz, A.ArticleOpen Access
2022Schools’ strengths and areas for improvement: perspectives from external evaluation reportsSeabra, F.; Henriques, S.; Mouraz, A.; Abelha, M.; Tavares, A.ArticleOpen Access
2022Schools’ strengths and areas for improvement: perspectives from external evaluation reportsSeabra, F.; Henriques, S.; Mouraz, A.; Abelha, M.; Tavares, A.ArticleOpen Access
2015Sucesso, permanência e persistência dos estudantes do Ensino Superior a distância e onlineGoulão, M. F.; Seabra, F.; Barros, D.; Henriques, S.; Cardoso, T.ArticleOpen Access
2021A supervisão pedagógica na política e na prática educativa: O olhar da avaliação externa das escolas em PortugalSeabra, F.; Mouraz, A.; Henriques, S.; Henriques, Susana; Abelha, M.ArticleOpen Access
2019Supervisão: modelos e processosCarlos, A.; Lamy, F.; Seabra, F.; Gaspar, M. I.; Massano, L.; Silva, P.; Eira, R.; Galante, S.; Henriques, S.BookOpen Access