Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2019 | Anticipating the duration of public administration employees' future absences | Leandro, C.; Ramos, R.; Moro, S. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Are social media and mobile applications threatening retail websites? | Ramos, R.; Rita, P.; Moro, S. | Artigo | Acesso Aberto |
2024 | Dress with finesse: Why people wear clothes with logos | Coco, C.; Rita, P.; Ramos, R.; Fortes, N. | Artigo | Acesso Embargado |
2016 | Evolving controllers for robots with multimodal locomotion | Ramos, R.; Duarte, M.; Oliveira, S. M.; Christensen, A. L. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2024 | Exploring the intersections of tourism and hospitality: A review and research agenda | Ramos, R.; Rita, P.; Moro, S. | Artigo | Acesso Aberto |
2019 | From institutional websites to social media and mobile applications: a usability perspective | Ramos, R.; Rita, P.; Moro, S. | Artigo | Acesso Aberto |
2014 | Internacionalização do setor da saúde: Portugal no contexto Europeu | Crespo, N.; Ramos, R.; Simões, N. | Outro | Acesso Aberto |
2021 | Is this the beginning of the end for retail websites? A professional perspective | Ramos, R.; Rita, P.; Moro, S. | Artigo | Acesso Aberto |
2019 | La institucionalización de la mediación: potencialidades y riesgos | Caser, U.; Ramos, R. | Artigo | Acesso Aberto |
2016 | Learning scorecard: Monitor and foster student learning through gamification | Cardoso, E.; Santos, D.; Costa, D.; Caçador, F.; Antunes, A.; Ramos, R. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2017 | Learning scorecard: Monitor and foster student learning through gamification | Cardoso, E.; Santos, D.; Costa, D.; Caçador, F.; Antunes, A.; Ramos, R. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2024 | Mapping research in marketing: Trends, influential papers and agenda for future research | Ramos, R.; Rita, P.; Vong, C. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | Online dating apps as a marketing channel: a generational approach | Rita, P.; Ramos, R.; Moro, S.; Mealha, M.; Radu, L. | Artigo | Acesso Aberto |
2022 | Plágio no ensino superior: Mensurar o que os alunos fazem, sabem e julgam saber | Morais, C.; Ramos, M.; Cardoso, A.; Gonçalves, S. P.; Ramos, R.; Costa, R. P.; Gonçalves, J. P. | Artigo | Acesso Aberto |
2024 | The role of microtransactions in impulse buying and purchase intention in the video game market | Rita, P.; Guerreiro, J.; Ramos, R.; Caetano, R. G. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | What drives job satisfaction in IT companies? | Moro, S.; Ramos, R.; Rita, P. | Artigo | Acesso Aberto |