Percorrer por autor Fialho, A.
Mostrar resultados 1-6 de 6.
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2019 | Classroom quality and children's social skills and problem behaviors: dosage and disability status as moderators | Aguiar, A.; Aguiar, C.; Cadima, J.; Correia, N.; Fialho, A. | Artigo | Acesso Aberto |
2019 | Friendships and social acceptance of children with disabilities: the role of classroom quality, individual skills, and ECEC dosage | Ferreira, M.; Aguiar, C.; Correia, N.; Fialho, A.; Pimentel, J. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | Inclusão e participação social em educação de infância | Aguiar, C.; Cadima, J.; Correia, N.; Daniel, J.; Fialho, A.; Gamelas, A,; Aguiar, A.; Ferreira, M.; Peceguina, I.; Santos, A. J.; Pimentel, J. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2017 | Social experiences of children with disabilities in inclusive Portuguese preschool settings | Ferreira, M.; Aguiar, C.; Correia, N.; Fialho, A.; Pimentel, J. | Artigo | Acesso Aberto |
2020 | Teacher and peer reports on preschoolers’ sociometric popularity | Peceguina, I.; Silva, I.; Correia, N.; Fialho, A.; Aguiar, C. | Artigo | Acesso Aberto |
2020 | Teachers’ practices mediate the association between teachers’ ideas and children’s perceived participation in early childhood education | Correia, N.; Carvalho, H.; Fialho, A.; Aguiar, C. | Artigo | Acesso Aberto |