Percorrer por autor Aguiar, A.
Mostrar resultados 1-5 de 5.
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
---|---|---|---|---|
2022 | Challenges associated with group composition: A qualitative study about the perceptions of teachers in Portuguese public preschools | Aguiar, A.; Aguiar, C. | Artigo | Acesso Embargado |
2020 | Classroom composition and quality in early childhood education: a systematic review | Aguiar, A.; Aguiar, C. | Artigo | Acesso Aberto |
2019 | Classroom quality and children's social skills and problem behaviors: dosage and disability status as moderators | Aguiar, A.; Aguiar, C.; Cadima, J.; Correia, N.; Fialho, A. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | Inclusão e participação social em educação de infância | Aguiar, C.; Cadima, J.; Correia, N.; Daniel, J.; Fialho, A.; Gamelas, A,; Aguiar, A.; Ferreira, M.; Peceguina, I.; Santos, A. J.; Pimentel, J. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2015 | Speech features for discriminating stress using branch and bound wrapper search | Julião, M.; Silva, J.; Aguiar, A.; Moniz, H.; Batista, F. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |