Skip navigation
Logo
User training | Reference and search service

Library catalog

Retrievo
EDS
b-on
More
resources
Content aggregators

Browsing by Advisor Rita, Paulo

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
This table browses all dspace content
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess Type
2012A adopção do canal online para a compra de produtos turísticos em portugal10071/6353Catarino, Paulo Jorge MotamasterThesisopenAccess
16-Jul-2018An assessment of e-service quality, customer satisfaction, and customer trust on customer behavior in online shopping10071/17263Farisa, AlmiramasterThesisrestrictedAccess
2013Analysis of major factors shaping the automotive industry in the long term, including ageing population, urbanization trend, and e-commerce business in Europe10071/8570Nikolayenko, ViktoriyamasterThesisembargoedAccess
2015Análise de sentimentos na classificação de comentários online aplicando técnicas de text mining10071/11504Moreno, Águeda CabralmasterThesisopenAccess
2008Atitude do consumidor face aos produtos geneticamente modificados10071/696Silva, Rufino Alves damasterThesisopenAccess
2011Case study: Lisbon: a dream destination?10071/5188Alves, Diogo Alexandre AlmeidamasterThesisopenAccess
7-Nov-2017Categorização e classificação de notícias de big data em tecnologias segundo o Quadrante Mágico de Gartner10071/15111Canito, João Miguel FerreiramasterThesisopenAccess
2011Channels selection in the retail banking sector: relationship between the factors influencing the usage and the perceived service quality10071/4343Júnior, Luciana de Oliveira SantosmasterThesisopenAccess
2011City marketing: online communication plan for the city of Lisbon10071/4808Altrichter, BenjaminmasterThesisopenAccess
2010Comunidades virtuais: a influência das comunidades virtuais no processo de tomada de decisão do consumidor10071/3835Paulus, InêsmasterThesisopenAccess
2014Consumer emotions, perceived image and behavioral intentions toward Portuguese gastronomy10071/8952Moura, Ana de Oliveira Pais CostamasterThesisopenAccess
2010Criação e sustentação de novas formas turistícas tendo em conta os novos padrões da sociedade contemporânea10071/3839Santos, Inês Lourenço Machado de Andrade emasterThesisopenAccess
2012Customer satisfaction and repurchase intention: an application to thetelecommunications industry10071/6559Cigarra, Cândida CarraçamasterThesisopenAccess
29-Jul-2011Desenvolvimento da Cadeia de Valor do Digital Signage a partir de análises comportamentais e estudos de casos10071/2815Ribeiro, Eurico Joaquim DuquemasterThesisopenAccess
13-Nov-2007Determinação dos Segmentos de Mercado Prioritários: Uma Metodologia para Destinos Turísticos10071/576Águas, Paulo Manuel RoquedoctoralThesisopenAccess
2009Determinantes da fidelização na compra de produtos turísticos online10071/2144Pereira, Hélia GonçalvesdoctoralThesisopenAccess
2015Determinants of adoption of new mobile services: an integrated consumer value perspective10071/11817Borges, Mónica Amâncio da SilvadoctoralThesisopenAccess
2015Determinants of price promotion attractiveness in fast moving consumer goods10071/11419Grangeio, Maria Sofia Ravara Cary FrademasterThesisrestrictedAccess
9-Sep-2008Factores de conversão de e-leads em clientes no comércio electrónico de serviços. Um estudo de caso10071/686Gervásio, Nuno José SantosmasterThesisopenAccess
2015Feature selection strategies for improving data-driven decision support in bank telemarketing10071/9688Moro, Sérgio Miguel CarneirodoctoralThesisopenAccess