Skip navigation
Logo
User training | Reference and search service

Library catalog

Retrievo
EDS
b-on
More
resources
Content aggregators

Browsing by Advisor Pereira, Hélia

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
This table browses all dspace content
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess Type
2012Análise da estratégia co-branding no sector financeiro em Portugal: o caso da CGD10071/5089Matos, João Correia demasterThesisrestrictedAccess
20-Jul-2010Análise nas 4 vertentes do marketing-mix no lançamento do Alfa Romeo Mito10071/1932Fernandes, Artur JorgemasterThesisopenAccess
2010A consciencialização do consumidor quanto às energias renováveis10071/1861Grilo, Rita da Silva Raimundo MartinsmasterThesisrestrictedAccess
2011Determinantes do desenvolvimento dos Açores como destino turístico10071/4352Ponte, Diana Ferreira Mota de OliveiramasterThesisrestrictedAccess
2013Fashion and beauty advertising models’ age and its impact on over 50 female consumers’ purchase intention10071/6910Pinho, Maria Joana Magalhães demasterThesisopenAccess
15-Feb-2019How are employees engaged to the brand where they work for?10071/19026Silva, Catarina Isabel Neves Pereira damasterThesisopenAccess
29-Nov-2019How can social media influence customers loyalty10071/19512Constantino, Micaela Andreia CabralmasterThesisrestrictedAccess
Jun-2010A imagem da SATA no continente português10071/13635Ferreira, Rita Gouveia MacedomasterThesisopenAccess
27-Jul-2010A imagem de Portugal como destino turístico em Espanha10071/1963Vidigal, Maria Teresa MarquesmasterThesisrestrictedAccess
2014Intenção de compra online nos seniores portugueses10071/9307Pires, Rita Margarida RolinmasterThesisopenAccess
2010A internacionalização da Proóptica para Marrocos como forma de melhorar a competitividade da empresa10071/3792Justino, Luís Miguel de Jesus SimõesmasterThesisrestrictedAccess
2010Jornal de Notícias: o fim da liderança no mercado da imprensa diária portuguesa10071/3609Reis, Ricardo Manuel da Silva Veras SantosmasterThesisrestrictedAccess
2012L'Oréal Professionnel Homme: redefining the market with a new extension10071/5216Fonseca, Inês Martins dos Santos FidalgomasterThesisopenAccess
19-Dec-2019Marketing plan: TEVA - OTC10071/19632Ferreira, Pedro Miguel FranciscomasterThesisrestrictedAccess
22-Dec-2017New trends in store atmosphere: an application to the telecommunication sector10071/15872Rodrigues, Mariana VenturamasterThesisopenAccess
2012Online buying behavior in technological and office products10071/5206Cardoso, José António NobremasterThesisopenAccess
19-Dec-2019Plano de marketing: sistematização de um plano de ação como proposta de valor no desenvolvimento da Inapa Packaging10071/19575Amorim, Cátia Sofia LadeiramasterThesisrestrictedAccess
2012Portuguese online searching and buying behavior for personal lifestyle products and services10071/5215Cabrita, Inês RubiomasterThesisopenAccess
2010A relação entre marcas e consumidores no Facebook10071/3617Mateus, Inês de Albuquerque TomásmasterThesisopenAccess
2013Segmentation model for electronics and appliances retailer in B2B market10071/8112Caramelo, Diogo LopesmasterThesisrestrictedAccess