Percorrer por Orientador Dionísio, José Pedro da Cunha Catalão

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27-Nov-2019Artificial intelligence applied to marketing management: Trends and projections according to specialistsBarriga, Maria Eugénia Gorjão Bertrand de SousaDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Nov-2019Avaliação do impacto de grandes provas de corrida em LisboaCunha, Gonçalo GomesDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Jan-2021Business plan: Lost Doc, an efficient way to find and deliver lost items to their ownersSilva, João Hugo Borges BarretoDissertação de MestradoAcesso Aberto
2014A case study on international marketing: The challenge of a European fireplace company entering the Brazilian marketCosta, Felipe Martins Brand daDissertação de MestradoAcesso Restrito
22-Dez-2022Changes in consumer behavior in the purchase and consumption of the restaurant sector caused by the lockdownPisa, Vasco CostaDissertação de MestradoAcesso Restrito
2015Estádio 2.0: o futebol do futuro: estudo de caso do Sport Lisboa e Benfica e Manchester CityBarruncho, Marco António Vicente MadeiraDissertação de MestradoAcesso Restrito
22-Dez-2022Impacts of the Covid-19 pandemic: Consumer behaviour in the coffee marketVenes, AfonsoDissertação de MestradoAcesso Aberto
12-Dez-2018Marketing budget optimisation: key metrics and trends, according to specialistsMagalhães, João Pedro HenriquesDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Dez-2022Motivações das jovens sub-13 para prática de futebol feminino em PortugalPerez, Carolina PereiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
22-Dez-2022New habits of purchase and consuption in the cleaning products category after the Covid-19 lockdownsCosta, Hugo Miguel Marques daDissertação de MestradoAcesso Restrito
7-Dez-2017New trends in marketing: the impact in convenience store's atmosphereMendonça, Filipe de Amaral Pedro Bota deDissertação de MestradoAcesso Aberto
24-Nov-2017New trends in store atmosphere: an application to the banking sectorSimões, Mafalda dos SantosDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Dez-2023A prática do marketing de influência no Instagram: O papel do influenciador digitalGonçalves, Nádia Irine MendesDissertação de MestradoAcesso Restrito
2017Recruiting, educating and retail customers: the case of Listerine®Paula, Tiago Filipe Aleixo daDissertação de MestradoAcesso Aberto
29-Nov-2019Sponsorship in sports marketing: The effects of sports sponsorship on football fans' sponsor awareness, exposure, attitude, perceived congruence, purchase intentions and simultaneous sponsorship with a rival clubOliveira, Diogo Matos dos Santos de MagalhãesDissertação de MestradoAcesso Aberto
22-Jan-2021Sport Clube União Torreense project: A carnival every 15 daysMelo, Jéssica Schepens Pires deDissertação de MestradoAcesso Aberto
22-Dez-2022The impact of Covid on consumer behaviour: The product category of saucesBeirão, Inês de Castro Côrte-Real FarinhaDissertação de MestradoAcesso Aberto
10-Dez-2018The impact of new retail trends in the context of convenience storesSousa, Raquel Patrícia MatosDissertação de MestradoAcesso Aberto
24-Nov-2017The impact of new trends in supermarket environment: the case of the olive oil sectorEvangelista, Filipa Loja Gomes FerreiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
22-Dez-2022The impact of sports sponsorship on brand equityNunes, Madalena Lucas de AlmeidaDissertação de MestradoAcesso Aberto