Skip navigation
User training | Reference and search service

Library catalog

Integrated Search
b-on
More
resources
Content aggregators

Browsing by Advisor Brochado, Ana Oliveira

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
This table browses all dspace content
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess Type
2-Nov-2016Análise da qualidade de serviço percecionada pelos stakeholders em hotéis upscale10071/13655Amaral, Rita GomesmasterThesisrestrictedAccess
2015Análise de conteúdo de informação na social media Facebook no setor dos festivais10071/11695Silva, Ana Filipa Pereira damasterThesisrestrictedAccess
2015Avaliação da brand equity em realidade de fusão: caso Zon Optimus10071/8967Dias, Vanda Filipa CostamasterThesisopenAccess
22-Nov-2017Caso pedagógico: Óbidos, Lourinhã e o "Place Marketing"10071/15437Pedro, Filipa Sofia da SilvamasterThesisopenAccess
2010Comportamento do consumidor português de vestuário: estilos de compra e notoriedade das marcas nacionais10071/3252Gonçalves, Bebiana Patrícia AguiarmasterThesisrestrictedAccess
2015Desenvolvimento estratégico internacional: estudo de caso da empresa Sant'Anna10071/11854Alves, Rita Isabel MartinsmasterThesisrestrictedAccess
2012Os determinantes da avaliação da qualidade de serviço no sector funerário português10071/4950Sá, Patrícia Alexandra Fernandes demasterThesisopenAccess
26-Nov-2018Dimensions of a brunch experience: a study about the consumer behavior, the drivers, and the post-consumption phase of brunches in Lisbon10071/17521Martins, Ricardo Alexandre FerreiramasterThesisopenAccess
2013A eficácia da publicidade: "ballantine´s"10071/7358Mello, Miguel Maria Loureiro José demasterThesisrestrictedAccess
2014Fatores que afetam a satisfação e fidelização do consumidor: o caso dos programas de fidelização continente/galp energia e pingo doce/bp10071/9104Marques, Gonçalo Filipe Cardoso da SilvamasterThesisopenAccess
12-Nov-2019How satisfied is a green consumer?: case study of The Bam and Boo10071/19446Fernandes, Maria Madeira MartinsmasterThesisrestrictedAccess
2016O impacto dos social media na experiência turística: um estudo cross country10071/13995Ladeira, Liliana da SilvamasterThesisopenAccess
2014A importância do word-of-mouth no mercado dos hostels: o caso do the independente hostel & suites10071/9271Santos, Filipa da Silva Lúcio DuartemasterThesisrestrictedAccess
2015Influência do marketing interno na satisfação, envolvimento e compromisso organizacional: um estudo de caso no fast food alimentar10071/11452Moreno, Maria de Sá Gonçalves MathiasmasterThesisopenAccess
2015A influência dos cartões de fidelização / promoções cruzadas na fidelização a uma insígnia da grande distribuição e dos combustíveis10071/11580Clemente, Rute VieiramasterThesisrestrictedAccess
2015Marketing plan for a new brand of leather cases for smartphones and tablets10071/11524Bento, Miguel Gonçalo NunesmasterThesisrestrictedAccess
30-Nov-2016Plano de negócio Vila Calma, turismo em espaço rural, S. Brás de Alportel10071/13346Oliveira, Catarina Andrade Mendes demasterThesisopenAccess
2013Plano de negócios: “Tapas Algarvias”10071/8584Vicente, Rui Guerreiro SantosmasterThesisopenAccess
2014Redes de cooperação informal no sector vitivinícola: o caso dos "Douro boys"10071/9296Pires, Sónia Alexandra Afonso VazmasterThesisopenAccess
29-Nov-2019Sponsorship in sports marketing: The effects of sports sponsorship on football fans' sponsor awareness, exposure, attitude, perceived congruence, purchase intentions and simultaneous sponsorship with a rival club10071/19434Oliveira, Diogo Matos dos Santos de MagalhãesmasterThesisopenAccess