Percorrer por assunto Purchase intention

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2016Accessibility and trust: the two dimensions of consumers perception on sustainable purchase intentionCarvalho, B.; Salgueiro, M. F.; Rita, P.ArtigoAcesso Embargado
6-Dez-2024AI-enhanced content in marketing campaigns: Analysing how AI-enhanced content can leverage purchase intention and brand advocacyDomingos, Catarina MaurícioDissertação de MestradoAcesso Restrito
2024Analysing AI-generated luxury fashion: The perceived value and customer’s purchase intentionBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Matias, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015Antes sê-lo do que parecê-lo? : a relação entre a perceção de responsabilidade social das organizações, a motivação percebida para o envolvimento em práticas socialmente responsáveis, a imagem corporativa e a intenção de compraNunes, Maria Lopes Graça da CruzDissertação de MestradoAcesso Aberto
13-Dez-2018Are digital influencers ruining your business?: the effects of negative word-of-mouth endorsed by digital influencers on purchase intentionPaula, Ana Beatriz FerreiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
2023Beyond the touch: Analyzing the purchasing behaviour using augmented reality and online reviewsAleem, A. K.; Loureiro, S. M. C.; Martinho, J. F. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
11-Jan-2022Brand coolness effects on brand love, purchase intention and word of mouth: application to indonesian women modest sportswearDwikinanda, IrfanDissertação de MestradoAcesso Aberto
2-Dez-2020Brand knowledge of AIESEC in Portugal and its relationship with purchase intentionGraça, João Miguel Matos da CruzDissertação de MestradoAcesso Aberto
2014Colourless, tasteless, and odourless: The impact of bottled water brand personality on consumer behaviourAmador, Marta Alexandra RibeiroDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Nov-2017Contrast between youtubers and traditional celebrities: impact in brand awareness, purchase intention and brand loyaltyMenezes, Inês FurtadoDissertação de MestradoAcesso Aberto
6-Nov-2024Corporate social responsibility: The impact on luxury fashion brandsSousa, Margarida Metello deDissertação de MestradoAcesso Restrito
5-Jan-2023Determinantes da intenção de compra online dos consumidoresBranquinho, Pedro Miguel LopesDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Nov-2020Determinants of purchasing online courses through education platform in ChinaWang ShaofengTese de DoutoramentoAcesso Aberto
28-Dez-2022Digital influencers in hospitality: Their role on the consumers’ intention of purchasePereira, Juliana da Conceição da SilvaDissertação de MestradoAcesso Restrito
25-Mar-2024Do virtual influencers serve as a powerful tool in the eco-fashion industry and shape consumers' pro-environmental behaviors?Qian QueDissertação de MestradoAcesso Aberto
18-Dez-2020Does Instagram and opinion makers influence on the consumer decision making and buying processes in the fashion and beauty industries?Louro, Patrícia Neto Cordeiro SantosDissertação de MestradoAcesso Aberto
2-Dez-2022Does social commerce (s-commerce) influence Instagram buying behavior: An empirical researchBonifácio, Sara Gabriela LouroDissertação de MestradoAcesso Aberto
6-Nov-2024Dressed to impress: Investigating how social media fashion influencers shape consumers’ purchase intentionsSilva, Inês Maria Figueira JardimDissertação de MestradoAcesso Restrito
28-Out-2019Drivers of emotions and purchase intention in virtual supermarket setting: explore the rule of mental imagery, product involvement and presenceCorreia, Carolina FerreiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
26-Out-2021O efeito da responsabilidade social das organizações nas intenções de consumo: O papel da identificação consumidor-organização e importância atribuída a práticas socialmente responsáveisDragomir, Silvia MihaelaDissertação de MestradoAcesso Aberto