Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 42 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess Type
2013Strategic B2B marketing planning with an international focus for the software development provider ‘East At-lantic Engineering’, using Germany as exemplary caseWeger, MathiasMaster ThesisRestricted Access
2010Árvores de decisão e redes neuronais: Aplicação a web miningHenriques, Marcos André PaisMaster ThesisOpen Access
2013Identificação e avaliação dos vetores envolvidos nas escolhas, na formação de qualidade e na fidelização dos clientes dos serviços de saúdeAbreu, Ana Cristina Garcia deMaster ThesisOpen Access
2013Social commerce: How should Portuguese companies invest in it?Macedo, André Neto RodeiaMaster ThesisOpen Access
2013Impacto da ação promocional realizada pelas lojas Pingo Doce em 1 de maio de 2012 junto dos consumidoresSá, Cátia Patrícia SantosMaster ThesisOpen Access
2013Gamplingexp: Glamping experiencePereira, Cristina Maria MarquesMaster ThesisOpen Access
2013The influence of olfactory marketing on client's loyaltyMarques, Ana Sofia Mesquita TavaresMaster ThesisOpen Access
2013Plano de comunicação para o lançameno do serviço VIP Pintura da DyrupCarvalho, Catarina da Franca Monteiro deMaster ThesisRestricted Access
2013Análise e estratégia do lançamento de margarina ImperialSilva, Cláudia Patrícia Ferreira daMaster ThesisOpen Access
2013O blogue enquanto fonte de informação: O poder dos conteúdos partilhados online no processo de decisão de compra do consumidor de modaAugusto, Ana Rita RosmaninhoMaster ThesisOpen Access