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23-Jul-2020
Os efeitos das variáveis do marketing-mix na quantidade de anunciantes ativos em uma empresa de classificados online
Rizzi, Julia Pinheiro
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
15-Dez-2017
A análise da influência da publicidade com portadores de deficiência na compra
Hebler, Laura Andreea
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
27-Nov-2018
Bandida do pomar: breaking the status quo through communication strategy
Marques, Inês Conde Rodrigues Coutinho
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
27-Nov-2017
Contrast between youtubers and traditional celebrities: impact in brand awareness, purchase intention and brand loyalty
Menezes, Inês Furtado
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
28-Nov-2017
An assessment of how brand awareness influences brand recognition throught product placement, applied to the automotive industry and computers
Drumond, Daniel Sousa
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
27-Nov-2018
A digital marketing strategy in a fintech start-up: Advicefront
Santos, Rita Isabel Lança dos
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
15-Nov-2017
Private label brands vs. national brands: the effect of taste on consumers´ emotions, perceived taste and willingness to buy
Omarji, Muhamad Sabbir Mussá
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
27-Nov-2017
Insights on the use and consequences of user-generated content in the context of portuguese luxury hotels
Caetano, Ana Rita Amaral
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
20-Dez-2017
The internationalization project of Herdade do Vale da Rosa to Canada: the best Portuguese grapes heading to the Canadian market
Cola, Maria Teresa Guiomar Espada Saião
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
15-Dez-2020
Future of revenue management and marketing in Portuguese hospitality industry
Salazar, Carolina Guilherme
Dissertação de Mestrado
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Afonso, António Alexandre Gomes
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Amorim, Cátia Sofia Ladeira
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Baptista, Hugo Gonçalves Martins
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Botelho, Márcia Filipa Martins
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Assunto
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M37
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Trabalho de projeto
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L Industrial organization
21
M30
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Estratégias de marketing
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Comportamento do consumidor -- Co...
9
Imagem de marca
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Marca
9
Strategy
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Data de Publicação
24
2020 - 2024
94
2010 - 2019
Tipo de Documento
118
masterThesis
Tem Ficheiro(s)
116
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2
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.
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