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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2020Strategies to refrain reputation crisis during online firestorms in social mediaLangaro, D.; Neves, H.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Exploring how brands create and maintain online relationships through their websites, Facebook and Instagram brand pagesPinto, L.; Loureiro, S. M. C.; Rita, P.; Sarmento, E. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2014The effects of social network sites on brand awareness and attitudeSouto, D.; Salgueiro, M.F.; Rita, P.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Data extraction and preparation to perform a sentiment analysis using open source tools: the example of a Facebook fashion brand pageTeixeira, A.; Laureano, R.M. S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Does customer-based reputation add to social and mass media reputation in judging social responsibility of banks?Rebelo, R.; Ramalho, N. C.; Falcão, P. F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Increasing awareness and reputation of MERCK S.A. Portugal through employee advocacySonne, H.; Guerreiro, J.; Wohlschlegel, B.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019How international nonprofit organizations can use Facebook to build relationships with potential donors and volunteersMarques, S. H.; Vaughn, K.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Luxury brands on Instagram: A netnographic approachAleem, A. K.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018The role of word-of-mouth and celebrity endorsement in online consumer-brand relationship: the context of InstagramLoureiro, S. M. C.; Sarmento, E. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto