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Resultados 1-10 de 24.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2019Analysing consumer-brand engagement through appreciative listening on social network platformsPina, L. S.; Loureiro, S. M. C.; Rita, P.; Sarmento, E. M.; Bilro, R. G.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto
2019Authenticity in international marketing field: Systematic literature reviewPinto, F. R.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019The power of people: When people and culture are the key to organisations successCosta, L. R. da; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Customer engagement: Growing relevance in marketing researchPinto, F. R.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019The influence of cross-cultural effect on Kérastase (L'oreal Group) consumer-brand relationship and engagementNobre, P.; Bilro, R.G.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Exploring the rewards dimension of engagement in consumer-fashion brand relationshipCabaço, M. G.; Bilro, R.G.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Analysing the impact of massclusivity campaigns on luxury and mass-market fashion brandsSantos, J. F.; Bilro, R.G.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Brand CoolnessWarren, C.; Batra, R.; Loureiro, S. M. C.; Bagozzi, R. P.ArtigoAcesso Aberto
2019Do hedonic rewards at online communities affect consumer-fashion brand engagement? a PLS approachBilro, R.G.; Loureiro, S. M. C.; Cabaço, M. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019The effects of socio-political context on tourismShahrabani, S.; Teitler-Regev, S.; Syna, H. D.; Tsoukatos, E.; Ambrosio, V.; Loureiro, S. M. C.; Voulgaris, F.ArtigoAcesso Aberto