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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2020Exploring drivers of psychology well-being at music festivalsLoureiro, S. M. C.; Silva, S. D. e.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020An empirical study on influencers and their engagement factors: The YouTubers' perspectiveBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.; Raposo, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Multisensory experiences in virtual environments: The role of sense of power, cognitive flexibility and personality traitsGuerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.; Villar, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Strategies to refrain reputation crisis during online firestorms in social mediaLangaro, D.; Neves, H.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Encouraging the return to museums through the through enriching of the experience and the feeling of prideBlanco, T.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020A consumer engagement systematic review: synthesis and research agendaBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2020How influencers and digital interaction can impact customer-brand relationship and engagementBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.; Raposo, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020The impact of influencer marketing and instagrammers on consumer purchase intentions and brand attitudeBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Rosado-Pinto, F.; Costa, I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Is apology the best strategy to mitigate online firestorms in social media?Souto, D.; Neves, H.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Firm performance through online engagement: The role of experience and customer inspiratonAlreesh, M.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto