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Resultados 21-30 de 57.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2016Analyzing the use of social networks sites in the purchasing decision processMiranda, F. J.; Rubio, S.; Chamorro, A.; Loureiro, S. M. C.Parte de LivroAcesso Embargado
2017Relationship quality between Portuguese wine producers and Chinese distributors insight and recommendationsLoureiro, S. M. C.; Cunha, N.Parte de LivroAcesso Aberto
2014Nonprofit management research: teams, design and recent topic trendsSantos, Márcia Rafaela Cadete dos; Laureano, Raul Manuel Silva; Abreu, Madalena Eça deParte de LivroAcesso Embargado
2011Employees’ satisfaction between 1996 and 2008 within the Portuguese financial sectorSantos, S. C.; Caetano, A.; Junça Silva, A.Parte de LivroAcesso Aberto
2019Manuel Castells and InformationalismCosta, C. M.; Quintanilha, T. L.; Mendonça, S.Parte de LivroAcesso Aberto
2021Europe at the crossroad of the Covid-19 crisis: Integrated macroeconomic policy solutions for an asymmetric areaVale, S.; Mendonça, A.Parte de LivroAcesso Aberto
2022Insights to redesign business education in a covid-19 world for a sustainable futureSimaens, A.; Librizzi, F.Parte de LivroAcesso Aberto
2020Belt and road initiative (BRI) in Portugal: Progress and impactsMa, S.; Zhang, J.M.Parte de LivroAcesso Aberto
2020Enterprise risk management in PortugalPinto, C.; Azevedo, G.; Oliveira, J.Parte de LivroAcesso Aberto
2020Exploring consumer-brand engagement in online environments designed for tourismBilro, R.G.; Loureiro, S. M. C.Parte de LivroAcesso Aberto