Pesquisar


Filtros correntes:

Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 171-180 de 352.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2019Do hedonic rewards at online communities affect consumer-fashion brand engagement? a PLS approachBilro, R.G.; Loureiro, S. M. C.; Cabaço, M. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
1-Jan-2015Estimativas em contratos de construção: a problemática da mensuraçãoLopes, A. I.; Ribeiro, R. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Earnings management y responsabilidad social corporativa: Empresas familiares y no familiaresBorralho, J. M. C.; Gallardo-Vázquez, D.; Hernández-Linares, R.; Paiva, I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Fashion and beauty advertising models’ age and its impact on over 50 female consumers’ purchase intentionPereira, H.; Salgueiro, M. F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016Antecedents and consequences of collective psychological ownership: The validation of a conceptual modelGiordano, A. P.; Patient, D.; Passos, A. M.; Sguera, F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019How gender affects the buying-decision process among consumers of luxury goodsMarques, S.; Lindo, V.; Pereira, H.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015Quality perceptions in vocational education – The perspective of training while providing a serviceAmaral, R.; Rocha, S.; Saraiva, M.; Silva, A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016The effects of corruption on earnings managementLourenço, I. C.; Rathke, A.; Santana, V.; Branco, M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016Attachment in retailing sector: Retailer own-brands or manufacturer brands?Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016Factors shaping young tourists' intentions to travel to Greece, Israel and Portugal: Universal or idisyncratic perceptions of young Greeks, Israelis and Portugese?Shahrabani, S.; Voulgaris, F.; Desivilya-Syna, H.; E. Tsoukatos; Teitler-Regev, S.; Ambrósio, V.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto