Pesquisar


Filtros correntes:
Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 31-40 de 205.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2021The relevance of intimacy with my intelligent virtual assistantGarrotes, P.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021The long-feared backlashes of targeting LGBT+ consumers: What can fashion brands expect when using immersive technologies in advertising?Pinho, A.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Exploring social interaction of AI robot on employee engagementDiogo Neto; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Analysing customer engagement on social network platforms devoted to tourism and hospitalityBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018The perception of active listening practice on social networksPina, L. S.; Loureiro, S. M. C.; Rita, P.; Sarmento, E. M.; Bilro, R. G.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Mapping wine tourism: A systematic literature reviewPé-Curto, A.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017The impact of generation Y’s customer experience on emotions: online banking sectorLoureiro, S. M. C.; Ferreira, E. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Green purchase behavior: A systematic reviewNascimento, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021The impact of new technologies on the cruise travelers experience: A literature reviewGonzales, M.; Loureiro, S. M. C.; Langaro, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Fashion luxury brands: bridging the gaps between cutting-edge fashion and corporate social responsibility concernsLoureiro, S. M. C.Parte de LivroAcesso Aberto