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Resultados 31-40 de 131.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2022Sustainable marketing and strategyAu-Yong-Oliveira, M.; Sousa, M.OutroAcesso Aberto
2019Profiling the two most populous generations of the PIIGS countries in the workplace based in online consumption of cultural contentsTrindade, G.; Laureano, R. M. S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Dashboard to monitor performance of an hotel in the financial perspectiveLavrador, A. M. S.; Laureano, R. M. S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Comparing the consumption of musical and films online between Generations X and Y in Portugal and SpainTrindade, G.; Duarte, A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Modeling and forecasting the oil volatility indexMazzeu, J. H. G.; Veiga, H.; Mariti, M. B.ArtigoAcesso Aberto
2019Manipulação de resultados e fraude nas candidaturas a fundos Europeus: Estudo em empresas PortuguesasFernandes, S.; Laureano, R. M. S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Online-learning at ISCTE-IUL: towards a sustainable education paradigmLopes, A. L.; Almeida, F.; Figueiredo, V.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Psychometric properties of the Italian adaptation of the Mor Barak et al. diversity climate scalePaolillo, A.; Pasini, M.; Silva, S. A.; Magnano, P.ArtigoAcesso Embargado
2017Out of sight, not out of mind: developments in economic models of groundwater managementKoundouri, P.; Roseta-Palma, C.; Englezos, N.ArtigoAcesso Aberto
2016High tech meets high touch in upscale hotelsBrochado, A.; Rita, P.; Margarido, A.ArtigoAcesso Aberto