Pesquisar
Adicionar filtros:
Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.
Resultados 1-4 de 4.
- Anterior
- 1
- Próxima
Registos:
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
---|---|---|---|---|
2022 | Non-naïve organizational positivity through a generative paradox pedagogy | Cunha, M. P.; Simpson, A. V.; Rego, J.; Clegg, S. | Artigo | Acesso Aberto |
2022 | Cognition, emotion and action: persistent sources of parent–offspring paradoxes in the family business | Cunha, M. P.; Soares Leitão, M. J.; Clegg, S.; Hernández-Linares, R.; Moasa, H.; Randerson, K.; Rego, J. | Artigo | Acesso Aberto |
2022 | Theorizing compassionate leadership from the case of Jacinda Ardern: Legitimacy, paradox and resource conservation | Simpson, A. V.; Rego, J.; Berti, M.; Clegg, S.; Cunha, M. P. | Artigo | Acesso Aberto |
2022 | Team ground rules: Their nature and functions | Cunha, M. P.; Rego, J.; Simpson, A. V. | Artigo | Acesso Aberto |
Refinar
Assunto
Tem Ficheiro(s)
- 4 true