Pesquisar


Filtros correntes:

Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1-10 de 10.
  • Anterior
  • 1
  • Próxima
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2021Online dating apps as a marketing channel: a generational approachRita, P.; Ramos, R.; Moro, S.; Mealha, M.; Radu, L.ArtigoAcesso Aberto
2017MISNIS: an intelligent platform for Twitter topic miningCarvalho, J. P.; Rosa, H.; Brogueira, G.; Batista, F.ArtigoAcesso Aberto
2022Sensing the impact of COVID-19 restrictions from online reviews: The cases of London and Paris unveiled through text miningSilva, B.; Moro, S.; Marques, C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Unfolding the characteristics of incentivized online reviewsCosta, A.; Guerreiro, J.; Moro, S.; Henriques, R.ArtigoAcesso Aberto
2019Can we trace back hotel online reviews’ characteristics using gamification features?Moro, S.; Ramos, P.; Esmerado, J.; Jalali, S. M. J.ArtigoAcesso Aberto
2018A decision support system framework to track consumer sentiments in social mediaNave, M.; Rita, P.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto
2019Unfolding the drivers for sentiments generated by Airbnb experiencesMoro, S.; Rita, P.; Esmerado, J.; Oliveira, C.ArtigoAcesso Aberto
2022Impact of the rating system on sentiment and tone of voice: A Booking.com and TripAdvisor comparison studyRita, P.; Ramos, R. F.; Borges-Tiago, M.; Rodrigues, D.ArtigoAcesso Aberto
2023Customer experience through online reviews from TripAdvisor: The case of Orlando theme parksCosta, S. M.; Moro, S.; Rita, P.; Alturas, B.ArtigoAcesso Aberto
2022Examining Airbnb guest satisfaction tendencies: A text mining approachSantos, M.; Ribeiro, R.; Batista, F.; Correia, A.ArtigoAcesso Aberto