Pesquisar


Filtros correntes:

Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1-10 de 42.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2013Effects of home environment and center-based child care quality on children's language, communication, and literacy outcomesPinto, A. I.; Pessanha, M.; Aguiar, C.ArtigoAcesso Aberto
2013Práticas atuais e ideais em intervenção precoce no Alentejo: Perceções dos profissionaisAugusto, H.; Aguiar, C.; Carvalho, L.ArtigoAcesso Aberto
2019Friendships and social acceptance of children with disabilities: the role of classroom quality, individual skills, and ECEC dosageFerreira, M.; Aguiar, C.; Correia, N.; Fialho, A.; Pimentel, J.ArtigoAcesso Aberto
2020Student-teacher closeness and conflict in students with and without special educational needsSofia Freire; Pipa, J.; Aguiar, C.; Silva, F.; Moreira, S.ArtigoAcesso Aberto
2023Children’s participation in early childhood education: A theoretical overviewCorreia, N.; Aguiar, C.; Amaro, F.ArtigoAcesso Aberto
2020Classroom composition and quality in early childhood education: a systematic reviewAguiar, A.; Aguiar, C.ArtigoAcesso Aberto
2016Effects of an in-service training program using the routines-based interviewBoavida, T.; Aguiar, C.; McWilliam, R. A.; Correia, N.ArtigoAcesso Aberto
2016A qualidade observada em salas de berçárioTadeu, B.; Aguiar, C.ArtigoAcesso Aberto
2021Children’s right to participate in early childhood care and education settings and relative innovatory supportive digital tools for ECCE professionals’ developmentStavropoulos, E.; Karachristos, C.; Petrogiannis, K.; Aguiar, C.; Correia, N.; Wysłowska, O.; Taelman, H.; Penderi, E.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Parents' perceptions of student academic motivation during the COVID-19 lockdown: a cross-country comparisonZaccoletti, S.; Camacho, A.; Correia, N.; Aguiar, C.; Mason, L.; Alves, R. A.; Daniel, J. R.ArtigoAcesso Aberto