Percorrer por título

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 8333-8352 de 30067. < anterior   próximo >
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
6-Mai-2021A e-participação na produção de segurança aos cidadãos: O caso de Goiânia-GoiásBrito, Edilson Divino deDissertação de MestradoAcesso Aberto
1-Jan-2009E-procurement adoption by suppliers: A research proposalAndrade, P.; Alturas, B.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2009e-Procurement adoption by suppliers: Enablers, barriers and critical sucess factorsAndrade, P.; Alturas, B.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
21-Dez-2017E-selection effectiveness: an analysis to EDPAlexandre, Mariana Ferreira da CostaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2013E-sports: um fenómeno da cultura digital contemporâneaSaraiva, Pedro André CardosoDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Nov-2023e-Velh@SER: Os benefícios de envelhecer na sociedade em redeSilva, Daniela Filipa Ferreira daDissertação de MestradoAcesso Restrito
2012E.SU: Sistema Electrónico de Interactividade Turístico-Cultural do Sul, Lda.: plano de negócios (early stage plan)Prata, Tiago José de SousaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2023Each person in their place: the ‘praxe’ as a ritual of integration, stratification and differentiationSilva, J. P.; Mineiro, J.; Estanque, E.; Sebastião, J.; Lopes, J. M. T.ArtigoAcesso Aberto
2021EaD e eLearning na perspetiva da teoria das redes: uma proposta metodológicaCorreia, J. D.; Henriques, S.ArtigoAcesso Aberto
2021Early attachment to mothers and fathers: Contributions to preschoolers' emotional regulationFernandes, C.; Fernandes, M.; Santos, A. J.; Antunes, M.; Monteiro, L.; Vaughn, B. E.; Veríssimo, M.ArtigoAcesso Aberto
15-Dez-2022Early childhood education teachers, assistants, and coordinators beliefs and attitudes about children's right to participation in early childhood educational settingsMachado, Monique DiasDissertação de MestradoAcesso Aberto
2012Early childhood intervention in Portugal: an overview based on the developmental systems modelPinto, A. I.; Grande, C.; Aguiar, C.; de Almeida, I. C.; Felgueiras, I.; Pimentel, J.; Serrano, A. M.; Carvalho, L.; Brandão, M. T.; Boavida, T.; Santos, P.; Lopes-dos-Santos, P.ArtigoAcesso Aberto
21-Jul-2023Early childhood is also an organization: Organizational predictors of children’s autonomy supportMarçalo, Beatriz Isabel BanzaDissertação de MestradoAcesso Embargado
2020The early exercise boundary under the jump to default extended CEV modelNunes, J. P. V.; Dias, J. C.; Ruas, J. P.ArtigoAcesso Aberto
2022Early experiments on automatic annotation of Portuguese medieval textsBico, M. I.; Baptista, J.; Batista, F.; Cardeira, E.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Early family adversity, stability and consistency of institutional care and infant cognitive, language and motor development across the first six months of institutionalizationBaptista, J.; Belsky, J.; Marques, S.; Silva, J. R.; Martins, C.; Soares, I.ArtigoAcesso Aberto
2020Early father-child and mother-child attachment relationships: contributions to preschoolers’ social competenceFernandes, C.; Monteiro, L.; Santos, A. J.; Fernandes, M.; Antunes, M.; Vaughn, B. E.; Veríssimo, M.ArtigoAcesso Aberto
2019Early interventions tackling inequalities experienced by immigrant, low-income, and Roma children in 8 European countries: a critical overviewAguiar, C.; Silva, C. S.; Guerra, R.; Rodrigues, R. B.; Ribeiro, L. A.; Pastori, G.; Leseman, P.; ISOTIS Curriculum and Pedagogy TeamArtigoAcesso Aberto
2018Early maltreatment and current quality of relational care predict socioemotional problems among institutionalized infants and toddlersBaptista, J.; Silva, J. R.; Marques, S.; Martins, C.; Soares, I.ArtigoAcesso Aberto
14-Mar-2020Early maternal spatial support for toddlers and math skills in second gradeRibeiro, L.; Casey, B.; Dearing, E.; Nordahl, K.; Aguiar, C.; Zachrisson, H.ArtigoAcesso Aberto