Percorrer por Objetivos de Desenvolvimento Sustentável (ODS) Produção e consumo sustentáveis

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 233-252 de 434. < anterior   próximo >
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2018KINE[SIS]TEM’17 From Nature to Architectural Matter International ConferenceOliveira, M. J.; Rato, V.; Leitão, C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Land use intensity and land occupation of utility-scale photovoltaic power plants in continental PortugalTávora, J.; Cortinhal, M. J.; Meireles, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
30-Out-2023Lean & Green Initiative action plan for reducing greenhouse gases in the logistics of a pharmaceutical company: The case of Perrigo PortugalMartins, Maria Mariana de SáDissertação de MestradoAcesso Restrito
14-Dez-2023Liderança servidora nas vendas e logística do Lidl - Regional de SintraFernandes, Nuno ManuelDissertação de MestradoAcesso Aberto
2022Linking corporate social responsibility, brand activism, and corporate reputation: The Portuguese caseMiranda, S.; Miguel, A.Parte de LivroAcesso Aberto
2016Lisbon’s womb: an approach to the city metabolism in the turn to the twentieth centuryNiza, S.; Ferreira, D.; Mourão, J.; Lima, P.; Marat-Mendes, T.ArtigoAcesso Embargado
2019Local tourism accommodations and institutional strengthening in the interior of the Algarve, Portugal: the role of legislation and technologyMachado, V.; Contreiras, J. P.; Duarte, A. P.ArtigoAcesso Aberto
2023Locals versus foreigners’ emotion-motivational responses towards traditional food and non-traditional foodRita, P.; Arriaga, P.; Moura, A.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto
2021The long-feared backlashes of targeting LGBT+ consumers: What can fashion brands expect when using immersive technologies in advertising?Pinho, A.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020A look on mathematical fundamentals for minimax theorem and Nash equilibrium existenceFerreira, M. A. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Love power: From identification to advocacy in fashion sportswear in the social media contextLoureiro, S. M. C.; Rodrigues, A.; Martins, C.ArtigoAcesso Aberto
2018Luís Possolo, el estudiante portugués en la edición inaugural del Curso en Arquitectura Tropical de la Architectural Assocationde Saldanha, J. L. P.ArtigoAcesso Aberto
2016Luxury values as drivers for affective commitment: the case of luxury car tribesLoureiro, S. M. C.; Kaufmann, H. R.ArtigoAcesso Aberto
2022Machine learning for detection and prediction of crop diseases and pests: A comprehensive surveyDomingues, T.; Brandão, T.; Ferreira, J.RecensãoAcesso Aberto
9-Nov-2023Machine learning models to predict electricity consumption and the impacts of COVID-19 in PortugalSucena, Ana Sofia LobatoDissertação de MestradoAcesso Aberto
2021Machine learning techniques in the energy consumption of buildings: A systematic literature review using text mining and bibliometric analysisAbdelaziz, A.; Santos, V.; Dias, J.ArtigoAcesso Aberto
2020Making sense of the sharing economy: a category formation approachCotrim, J.; Nunes, F. G.; Laurenti, R.ArtigoAcesso Aberto
8-Fev-2023Management accounting in hospitality: Case study in a Lisbon 5-star hotelPaulino, Gonçalo António LourençoDissertação de MestradoAcesso Aberto
2019Mapping sustainability transitions in contemporary cultureMarat-Mendes, T.; Borges, J. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
11-Dez-2023Marcas de luxo e o novo contexto pós-pandemia: As estratégias e os desafiosLysevych, OlenaDissertação de MestradoAcesso Restrito