Skip navigation
User training | Reference and search service

Library catalog

EDS
b-on
More
resources
Content aggregators

Browsing by PsycINFO Classification 3900 Consumer psychology

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
This table browses all dspace content
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess Type
29-Nov-2019Atitudes face a intervenções governamentais destinadas a reduzir o consumo de açúcar em Portugal10071/19327Pais, Hugo Miguel MauríciomasterThesisrestrictedAccess
28-Dec-2020A beleza do eco-label: preferência dos consumidores face a vegetais e frutas ecológicos10071/21526Mendes, Margarida MarquesmasterThesisopenAccess
3-Dec-2019Cultural values and sustainable travel intention10071/19331Wirth, AnnikamasterThesisopenAccess
16-Nov-2018E se a marca me responde com emoji?: impacto das características da CMC na perceção e atitudes face à marca10071/18586Cruz, Sara Catarina Pires AntunesmasterThesisrestrictedAccess
20-Oct-2020Eu aprovo, tu diminuis: efeito das normas injuntivas nas porções escolhidas10071/20866Loureiro, Matilde PintomasterThesisrestrictedAccess
16-Nov-2018Gluten, with or without it: the impact of color of "gluten-free" and "with-gluten" claims in food perception10071/18305Rosendo, Filipe Alexandre RectomasterThesisopenAccess
8-Nov-2019Hábitos alimentares e perceções sobre consumo de açúcar em estudantes universitários: um estudo qualitativo10071/19806Coelho, Maria Inês Cardoso Nobre VelezmasterThesisrestrictedAccess
18-Jun-2019Hotel Palácio Estoril: turismo e lazer em tempos de mudança (1930-1945)10071/18570Vicente, Gracinda Maria Gil Marques BorreromasterThesisopenAccess
23-Nov-2020O impacto da (in)justiça na intenção de consumo de alimentos: uma análise de mediação pela autorregulação10071/21078Macedo, Vera Margarida Cachapa demasterThesisopenAccess
11-Dec-2020O impacto das alegações nutricionais sobre substitutos de açúcar naturais na perceção de salubridade, sabor e teor calórico dos alimentos10071/21118Sério, Ana Sofia NunesmasterThesisrestrictedAccess
28-Oct-2020Intertemporal choices: framing effect on household food waste10071/20868Fernandes, Nuno Filipe RochamasterThesisopenAccess
15-Dec-2017Personality, what else?: a importância da congruência em campanhas de marketing comerciais e sem fins lucrativos10071/15618Pereira, Daniela Sofia CorreiamasterThesisrestrictedAccess
30-Oct-2019Quanto mais sei, menos como? Examinando a relação entre a literacia nutricional, conhecimento objetivo sobre açúcar e consumo de produtos com elevado teor de açúcar10071/19003Drummond, Lorena MonteiromasterThesisrestrictedAccess
5-Nov-2019Socially situated consumer cognition: from oral kinematics to grounded marketing10071/19829Godinho, Sandra Marisa da SilvadoctoralThesisopenAccess
23-Nov-2020The impact of claims about sugar content on perceived healthfulness, calories and taste of food products10071/21074Coelho, Sofia Andreia Sanches SantosmasterThesisopenAccess
30-Oct-2019The Snow White effect: how food colour saturation impacts food likeability and perceived weight10071/19061Rocha, Maria Luís LeitemasterThesisopenAccess
16-Nov-2018With or without emoji?: impact of the use of emojis on online service booking on consumer perception10071/17605Xavier, Sílvia Cristina do CarmomasterThesisopenAccess