Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2021 | Coffee in the workplace: A social break or a performance enhancer? | Rodrigues, C. F.; Raposo, H.; Pegado, E.; Fernandes, A. | Artigo | Acesso Aberto |
2015 | Evaluating the Portuguese National Reading Plan: teachers’ perceptions on the impact in schools | Costa, A. F.; Pegado, E.; Ávila, P.; Coelho, A. R. | Artigo | Acesso Embargado |
2016 | A gestão da performance nas culturas juvenis | Pegado, E. | Artigo | Acesso Aberto |
2016 | Histórias de (uma) vida: desafios e dilemas éticos na investigação com idosos | Pegado, E.; Zózimo, J.; Lopes, N. | Artigo | Acesso Aberto |
2006 | Os jovens e a inserção na vida activa | Pegado, E.; Guerreiro, M. D | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Medication literacy and its social contextuality | Lopes, N.; Rodrigues, C. F.; Pegado, E. | Artigo | Acesso Aberto |
2024 | Medication use for the management of professional performance: Between invisibility and social normalisation | Lopes, N.; Tavares, D.; Pegado, E.; Raposo, H.; Rodrigues, C. | Artigo | Acesso Aberto |
2020 | Medicinas complementares e alternativas: uma reflexão sobre definições, designações, e demarcações sociais | Pegado, E. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Medicines and medication literacy: Social practices and use of information | Lopes, N.; Pegado, E.; Egreja, C.; Rodrigues, C. F.; Fernandes, A. | Artigo | Acesso Aberto |
2012 | O natural e o farmacológico: padrões de consumo terapêutico na população portuguesa | Lopes, N.; Clamote, T. C.; Raposo, H.; Pegado, E.; Rodrigues, C. F. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Social representations of sexual orientation and gender identity among nurses in Portugal | Gomes, A.; Saleiro, S.; Pegado, E.; Barroso, M. | Artigo | Acesso Aberto |
2022 | The uses of coffee in highly demanding work contexts: Managing rhythms, sleep, and performance | Pegado, E.; Rodrigues, C. F.; Raposo, H.; Fernandes, A. | Artigo | Acesso Aberto |