Percorrer por autor Vinhas da Silva, R.

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2015Leigos para o Desenvolvimento: donations optimization through private segmentationLaureano, R. M. S.; Vinhas da Silva, R.; Pereira, J.; Martins, S.; Rodrigues, D.ArtigoAcesso Aberto
2015Managing volunteerism behaviour: the drivers of donations practices in religious and secular organisationsAbreu, M. E.; Laureano, R. M. S.; Sharifah, F. S. A.; Vinhas da Silva, R.; Dionísio, J.ArtigoAcesso Aberto
2015Measuring corporate reputation in B2B markets: the corporate personality adapted scaleSequeira, N.; Vinhas da Silva, R.; Ramos, M.; Syed Alwi, S. F.ArtigoAcesso Embargado
2016Much ado about… everything: the plight of Southern European economies from a national competitiveness perspectiveVinhas da Silva, R.; Teixeira, N.ArtigoAcesso Aberto
2020The role of brand equity in a new rebranding strategy of a private label brandMarques, C.; Vinhas da Silva, R.; Davcik, N.; Faria, R.ArtigoAcesso Aberto
2023Smart systems adoption in managementCunha, S.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.; Pereira, L.; Dias, Á.; Vinhas da Silva, R.ArtigoAcesso Embargado
2015Towards a unified theory of brand equity: conceptualizations, taxonomy and avenues for future researchDavcik, N.; Vinhas da Silva, R.; Hair, J. F.ArtigoAcesso Aberto
2015Volunteerism, compassion and religiosity as drivers of donations practicesAbreu, M. E.; Laureano, R. M. S.; Vinhas da Silva, R.; Dionísio, J.ArtigoAcesso Embargado
2023When firms go international: Deliberate or random?Vinhas da Silva, R.; Ferreira-Lopes, A.; Carvalho, H.; Duarte, J.ArtigoAcesso Aberto