Percorrer por autor Saraiva, M.

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 34-49 de 49. < anterior 
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2011A qualidade dos cuidados de enfermagem e a norma ISO 9001 aplicação empírica no hospital CUF Infante SantoBastos, C.; Saraiva, M.ArtigoAcesso Embargado
2012Qualidade e inovação organizacional na gestão da cadeia de abastecimentoAlves, A. R.; Pires, A. R.; Saraiva, M.ArtigoAcesso Aberto
2018Quality and satisfaction: The case of nautical tourist services in the Region of Alto Douro Vinhateiro – PortugalSaraiva, M.; Soares, M.; Jorge, F.; Pires, A. R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015Quality perceptions in vocational education – The perspective of training while providing a serviceAmaral, R.; Rocha, S.; Saraiva, M.; Silva, A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021RealPic: Picture norms of real-world common itemsSouza, C.; Garrido, M. V.; Saraiva, M.; Carmo, J. C.ArtigoAcesso Aberto
2020Research on quality management and sustainabilityPires, A. R.; Saraiva, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018The study of false memories: historical reflectionOliveira, H. M.; Albuquerque, P. B.; Saraiva, M.ArtigoAcesso Aberto
2019Subjective and objective measuresFerreira, H.; Saraiva, M.Parte de LivroAcesso Aberto
1-Jan-2014Supply chain as a colaborative virtual network based on LARG strategyAlves, A.; Saraiva, M.; Pires, A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Surviving in a second language: survival processing effect in memory of bilingualsSaraiva, M.; Garrido, M. V.; Pandeirada, J. N. S.ArtigoAcesso Aberto
2022The Sustainable Development Goal 4 and the Impact Ranking: Quality education in Portuguese higher education institutionsNogueiro, T.; Saraiva, M.; Jorge, F.ArtigoAcesso Aberto
2008The long-term financing decision process: a comparative study of the views and practices of CFOsRamos, A.; Silva, J. V.; Saraiva, M.; Lacerda, P.ArtigoAcesso Embargado
2021Total quality management and social responsibility an approach through their synergies in higher education institutionsNogueiro, Teresa; Saraiva, M.; Jorge, F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023TQM and SDGs for Erasmus+ Programme—Quality education, Reducing inequalities, Climate change, Peace and justiceNogueiro, T.; Saraiva, M.ArtigoAcesso Aberto
2021University teachers’ conceptions of the university and the place of sustainabilityChaleta, E; Saraiva, M.; Sebastião, L.; Cid, M.; Dinis, A. M.; Leal, F.; Paulo Quaresma; Rato, L.ArtigoAcesso Aberto
2022Using emoji in response to customer reservation requests and service reviewsPrada, M.; Saraiva, M.; Cruz, S.; Xavier, S.; Rodrigues, D. L.ArtigoAcesso Aberto