Percorrer por autor Saraiva, M.

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 8-27 de 50. < anterior   próximo >
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2016Dependency relationships between critical factors of quality and employee satisfactionÁlvarez-García, J.; Del Río-Rama, M. D. L. C.; Saraiva, M.; Pires, A. R.ArtigoAcesso Embargado
2022Does the linguistic expectancy bias extend to a second language?Garrido, M. V.; Saraiva, M.; Semin, G. R.ArtigoAcesso Aberto
2019Educação e gestão em instituições Portuguesas de ensino superior: Análise dos artigos publicados na revista TMQ e nas atas dos encontros da RIQUALSaraiva, M.; Pires, A. R.; Villalobos Moya, K.; Andrade, A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Emergence and transmission of misinformation in the context of social interactionsSaraiva, M.; Garrido, M. V.; Albuquerque, B. P.ArtigoAcesso Aberto
2019Emotional design and human-robot interactionSaraiva, M.; Ayanoğlu, H.; Özcan, B.Parte de LivroAcesso Aberto
2019Emotions and emotions in designSaraiva, M.; Ayanoğlu, H.Parte de LivroAcesso Aberto
2022Erasmus and international credit mobility in a contribution to the sustainable development goals associated with quality education and reducing inequalitiesSaraiva, M.; Nogueiro, T.; Jorge, F.; Chaleta, E.ArtigoAcesso Aberto
2022The Erasmus+ Programme and Sustainable Development Goals—Contribution of mobility actions in higher educationNogueiro, T.; Saraiva, M.; Jorge, F.; Chaleta, EArtigoAcesso Aberto
2021Examining the relationship between sugar content, packaging features, and food claims of breakfast cerealsPrada, M.; Saraiva, M.; Viegas, C.; Cavalheiro, B. P.; Garrido, M. V.ArtigoAcesso Aberto
2012A filosofia de Deming e a gestão da qualidade total no ensino superior portuguêsSaraiva, M.ArtigoAcesso Aberto
2021Higher education and Sustainable Development Goals (SDG)—Potential contribution of the undergraduate courses of the School of Social Sciences of the University of ÉvoraChaleta, E; Saraiva, M.; Leal, F.; Fialho, I,; Borralho, A.ArtigoAcesso Aberto
2017How companies use the information about quality-related costsPires, A. R.; Novas, J.; Saraiva, M.; Coelho, A.ArtigoAcesso Embargado
2019Human-robot interaction: Exploring the ability to express emotions by a social robotAyanoglu, H.; Saraiva, M.; Teixeira, L.; Duarte, E.Parte de LivroAcesso Aberto
2021Hybrid conceptual model for assessing quality, production and satisfaction (SQual4Agri), in Agricultural Production Units, in Cape VerdeSimões, E.; Saraiva, M.; Basch, G.; Pires, A. R.; Rosa, A.; Chaleta, E.ArtigoAcesso Aberto
2009Implementação dos princípios de Deming no ensino superior portuguêsSaraiva, M.ArtigoAcesso Aberto
2014Implementation of quality management systems in HEI: The approach of the Polytechnic Institute of Setubal (Portugal)Pires, A.; Saraiva, M.; Gonçalves, H.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018The influence of motivations and barriers in the benefits. An empirical study of EMAS certified business in SpainÁlvarez-García, J.; de la Cruz del Rio-Rama, M.; Saraiva, M.; Pires, A. R.ArtigoAcesso Aberto
2020Knowledge about sugar sources and sugar intake guidelines in portuguese consumersPrada, M.; Saraiva, M.; Garrido, M. V.; Rodrigues, D. L.; Lopes, D.ArtigoAcesso Aberto
2008La calidad y los "clientes" de la enseñanza superior PortuguesaSaraiva, M.ArtigoAcesso Aberto
2021Learning at the university - conceptions of university teachersChaleta, E.; Saraiva, M.ArtigoAcesso Aberto