Mostrar resultados 8-27 de 50.
< anterior
próximo >
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2016 | Dependency relationships between critical factors of quality and employee satisfaction | Álvarez-García, J.; Del Río-Rama, M. D. L. C.; Saraiva, M.; Pires, A. R. | Artigo | Acesso Embargado |
2022 | Does the linguistic expectancy bias extend to a second language? | Garrido, M. V.; Saraiva, M.; Semin, G. R. | Artigo | Acesso Aberto |
2019 | Educação e gestão em instituições Portuguesas de ensino superior: Análise dos artigos publicados na revista TMQ e nas atas dos encontros da RIQUAL | Saraiva, M.; Pires, A. R.; Villalobos Moya, K.; Andrade, A. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2021 | Emergence and transmission of misinformation in the context of social interactions | Saraiva, M.; Garrido, M. V.; Albuquerque, B. P. | Artigo | Acesso Aberto |
2019 | Emotional design and human-robot interaction | Saraiva, M.; Ayanoğlu, H.; Özcan, B. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2019 | Emotions and emotions in design | Saraiva, M.; Ayanoğlu, H. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2022 | Erasmus and international credit mobility in a contribution to the sustainable development goals associated with quality education and reducing inequalities | Saraiva, M.; Nogueiro, T.; Jorge, F.; Chaleta, E. | Artigo | Acesso Aberto |
2022 | The Erasmus+ Programme and Sustainable Development Goals—Contribution of mobility actions in higher education | Nogueiro, T.; Saraiva, M.; Jorge, F.; Chaleta, E | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | Examining the relationship between sugar content, packaging features, and food claims of breakfast cereals | Prada, M.; Saraiva, M.; Viegas, C.; Cavalheiro, B. P.; Garrido, M. V. | Artigo | Acesso Aberto |
2012 | A filosofia de Deming e a gestão da qualidade total no ensino superior português | Saraiva, M. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | Higher education and Sustainable Development Goals (SDG)—Potential contribution of the undergraduate courses of the School of Social Sciences of the University of Évora | Chaleta, E; Saraiva, M.; Leal, F.; Fialho, I,; Borralho, A. | Artigo | Acesso Aberto |
2017 | How companies use the information about quality-related costs | Pires, A. R.; Novas, J.; Saraiva, M.; Coelho, A. | Artigo | Acesso Embargado |
2019 | Human-robot interaction: Exploring the ability to express emotions by a social robot | Ayanoglu, H.; Saraiva, M.; Teixeira, L.; Duarte, E. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2021 | Hybrid conceptual model for assessing quality, production and satisfaction (SQual4Agri), in Agricultural Production Units, in Cape Verde | Simões, E.; Saraiva, M.; Basch, G.; Pires, A. R.; Rosa, A.; Chaleta, E. | Artigo | Acesso Aberto |
2009 | Implementação dos princípios de Deming no ensino superior português | Saraiva, M. | Artigo | Acesso Aberto |
2014 | Implementation of quality management systems in HEI: The approach of the Polytechnic Institute of Setubal (Portugal) | Pires, A.; Saraiva, M.; Gonçalves, H. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2018 | The influence of motivations and barriers in the benefits. An empirical study of EMAS certified business in Spain | Álvarez-García, J.; de la Cruz del Rio-Rama, M.; Saraiva, M.; Pires, A. R. | Artigo | Acesso Aberto |
2020 | Knowledge about sugar sources and sugar intake guidelines in portuguese consumers | Prada, M.; Saraiva, M.; Garrido, M. V.; Rodrigues, D. L.; Lopes, D. | Artigo | Acesso Aberto |
2008 | La calidad y los "clientes" de la enseñanza superior Portuguesa | Saraiva, M. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | Learning at the university - conceptions of university teachers | Chaleta, E.; Saraiva, M. | Artigo | Acesso Aberto |