Percorrer por autor Ramos, R.

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2016Evolving controllers for robots with multimodal locomotionRamos, R.; Duarte, M.; Oliveira, S. M.; Christensen, A. L.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019From institutional websites to social media and mobile applications: a usability perspectiveRamos, R.; Rita, P.; Moro, S.ArtigoAcesso Aberto
2014Internacionalização do setor da saúde: Portugal no contexto EuropeuCrespo, N.; Ramos, R.; Simões, N.OutroAcesso Aberto
2021Is this the beginning of the end for retail websites? A professional perspectiveRamos, R.; Rita, P.; Moro, S.ArtigoAcesso Aberto
2019La institucionalización de la mediación: potencialidades y riesgosCaser, U.; Ramos, R.ArtigoAcesso Aberto
2016Learning scorecard: Monitor and foster student learning through gamificationCardoso, E.; Santos, D.; Costa, D.; Caçador, F.; Antunes, A.; Ramos, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Learning scorecard: Monitor and foster student learning through gamificationCardoso, E.; Santos, D.; Costa, D.; Caçador, F.; Antunes, A.; Ramos, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2024Mapping research in marketing: Trends, influential papers and agenda for future researchRamos, R.; Rita, P.; Vong, C.ArtigoAcesso Aberto
2021Online dating apps as a marketing channel: a generational approachRita, P.; Ramos, R.; Moro, S.; Mealha, M.; Radu, L.ArtigoAcesso Aberto
2022Plágio no ensino superior: Mensurar o que os alunos fazem, sabem e julgam saberMorais, C.; Ramos, M.; Cardoso, A.; Gonçalves, S. P.; Ramos, R.; Costa, R. P.; Gonçalves, J. P.ArtigoAcesso Aberto
2021What drives job satisfaction in IT companies?Moro, S.; Ramos, R.; Rita, P.ArtigoAcesso Aberto