Percorrer por autor Pereira, L.

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2020Factors influencing urban investment attractiveness: an FCM-SD approachCorreia, J.; Ferreira, F.; Meidute-Kavaliauskiene, I.; Pereira, L.; Zopounidis, C.; Correia, R.ArtigoAcesso Aberto
2022Financial objectives and satisfaction with life: A mixed-method study in surf lifestyle entrepreneursO’Neill, A.; Dias, Á.; Patuleia, M.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2023Flexible labour policies as competitive advantageAntunes, F.; Pereira, L.; Dias, Á.; Vinhas da Silva, R.ArtigoAcesso Aberto
1-Jan-2020Formulação estratégica no CIEE LisboaCunha, S. L.; Costa, R. L. da.; Pereira, L.; Gonçalves, R.; Falcão, P.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017The future imagined: exploring fiction as a means of reflecting on today’s grand societal challenges and tomorrow’s optionsBina, O.; Mateus, S.; Pereira, L.; Caffa, A.ArtigoAcesso Aberto
2022Gaining competitive advantage through artificial intelligence adoptionRosa, A.; Bento, T.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.; Dias, Á.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2023Gastronomic experience and consumer behavior: Analyzing the influence on destination imageKovalenko, A.; Dias, Á.; Pereira, L.; Simões, A.ArtigoAcesso Aberto
1994Gestão dos serviços de saúdeReto, L.; Leal, A. M. S.; Ramos, F.; Carapinheiro, G.; Pereira, L.; Delgado, M.OutroAcesso Aberto
2023Healthy eating habits for food industry in PortugalLopes da Costa, R.; Miguel, I.; Pereira, L.; Dias, Á.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2023How artificial intelligence can improve digital marketingPereira, L.; Tomás, D.; Dias, Á.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Embargado
2021How does sustainability affect consumer choices in the fashion industry?Pereira, L.; Carvalho, R.; Dias, Á.; Costa, R.; António, N.ArtigoAcesso Aberto
2022How service design can improve the patient experienceRego, S.; Pereira, L.; Dias, Á.; Gonçalves, R.; Lopes da Costa, R.ArtigoAcesso Aberto
2021How to build pride in the workplace?Pereira, L.; Patrício, V.; Sempiterno, M.; Lopes da Costa, R.; Dias, Á.; António, N.ArtigoAcesso Aberto
2015How to shape a business service to its customers' exact needs: a hostel in LisbonFaísca, H.; Pereira, L.ArtigoAcesso Embargado
2024How visual merchandising influences Generation Z purchasing behaviour in supermarketsAires, M.; Dias, Á.; Pereira, L.ArtigoAcesso Embargado
2019The impact of artificial intelligence on commercial managementLopes da Costa, R.; Dias, Á.; Pereira, L.; António, N.; Capelo, A.ArtigoAcesso Aberto
2023The impact of artificial intelligence on consumer behaviour and changes in business activity due to pandemic effectsDias, T.; Gonçalves, R.; Lopes da Costa, R.; Pereira, L.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2022The impact of digital transformation on media industryLopes da Costa, R.; Cabral, L.; Pereira, L.; Dias, Á.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2023The impact of intelligent systems on management accountingMarques, S.; Gonçalves, R.; Lopes da Costa, R.; Pereira, L.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2022A implementação do conceito indústria 4.0 em PortugalPereira, A.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.; Pereira, L.; Dias, Á.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto