Percorrer por autor Pereira, L.

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2023Agile applications of artificial intelligence to apparel industryGonçalves, R.; Lopes da Costa, R.; Pereira, L.; Dias, Á.; Vinhas da Silva, R.; Teixeira, N.ArtigoAcesso Embargado
2015Applying the activity-based costing (ABC) model in a consulting company: an improvement of the modelNeto, M. C. P.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2022Artificial intelligence and cognitive computing in companies in Portugal: An outcome of partial least squares—structural equations modelingLopes da Costa, R.; Gupta, V.; Gonçalves, R.; Dias, Á.; Pereira, L.; Gupta, C.ArtigoAcesso Aberto
2022Artificial intelligence in digital customer journeyAraújo, C.; Gonçalves, R.; Lopes da Costa, R.; Dias, Á.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2024Artificial intelligence in strategic business management: The case of auditingPereira, L.; Resio, M.; Lopes da Costa, R.; Dias, Á.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Embargado
2023Attracting and retaining creative tourism entrepreneursDias, Á.; González-Rodríguez, M. R.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.ArtigoAcesso Embargado
2020The basis for a constructive relationship between management consultants and clients (SMEs)Da Costa, R. L.; Dias, Á. L.; Pereira, L.; Santos, J.; Miguel, I.ArtigoAcesso Aberto
2017Benchmarking of software production costs: results and recommendationsPereira, L.; Teixeira, C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Benefits measurement of a plan to reduce hypertension in a healthcare foundation using the BCToolPereira, L.; Patrício, V.; Fernandes, A.; António, N.; Santos, R.; Jerónimo, C. H.; Simões, F.ArtigoAcesso Aberto
2023Benefits realisation management: Social impact analysisPereira, L.; Santos, R.; Santos, J.; Dias, Á.; Lopes da Costa, R.ArtigoAcesso Aberto
8-Out-2020Bounded rationality in decision making: an analysis of the decision-making biasesJordão, A. R.; Costa, R.; Dias, Á. L.; Pereira, L.; Santos, J. P.ArtigoAcesso Aberto
2023Centralidade do estilo de vida e experiência como determinantes do comportamento do turista. Uma análise comparativa de hotel e hostelMaia, M.; Correia, R.; Dias, Á.; Costa, R.; Pereira, L.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021“Cities go smart!”: A system dynamics-based approach to smart city conceptualizationNunes, S.; Ferreira, F.; Govindan, K.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2015The contribution of organizational intelligence in creating value in companies: the case of European AirlinesPereira, L.; Christmann, J.ArtigoAcesso Aberto
2023Credibility of social media influencers: Impact on purchase intentionCoutinho, F.; Dias, Á.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2023Determinants of employee intention to stay: A generational multigroup analysisSilva, I.; Dias, Á.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2023The determinants of social self‐efficacy of tourism lifestyle entrepreneursSousa, L.; Dias, Á.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2023The determinants of social self‐efficacy of tourism lifestyle entrepreneursSousa, L.; Dias, Á.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2023Digital nomads' willingness to stay – A combined analysis of SEM and fsQCA resultsAndrade, T. A.; Dias, Á.; Patuleia, M.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
1-Jan-2019Digital transformation strategies: Conversational commerceSousa, G. C. de.; Costa, R. J. L. da.; Pereira, L.; Jerónimo, C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto