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Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2016 | Does ease-of-use contributes to the perception of enjoyment? A case of gamification in e-banking | Rodrigues, L. F.; Oliveira, A.; Costa, C. J. | Artigo | Acesso Embargado |
2023 | e-Banking usage by generations X, Y, and Z | Rodrigues, L. F.; Oliveira, A.; Rodrigues, H. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2007 | Entre a euforia e a melancolia: música e suicídio na adolescência | Oliveira, A.; Borralho, C. | Artigo | Acesso Aberto |
2016 | Espaços urbanos: entre a cultura, a imagem e a intervenção: uma reflexão a partir de três intervenções na cidade do Porto | Oliveira, A.; Guerra, P. | Artigo | Acesso Aberto |
2017 | Estratégias para a cultura da cidade de Lisboa 2017 | Costa, P.; Oliveira, A.; Magalhães, A.; Sousa, F. A.; Teixeira, G.; Guerra, P.; Moreira, T.; Guterres, A.; Seixas, J.; Magalhães, M. | Relatório | Acesso Aberto |
2020 | A experiência dos utilizadores de jogos digitais e reflexões em torno do FIFA Ultimate Team | Pinheiro, A. M.; Alturas, B.; Oliveira, A. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2024 | Faraway, so close: Perceptions of the metaverse on the edge of madness | Cruz, M.; Oliveira, A.; Pinheiro, A. | Artigo | Acesso Aberto |
2019 | Finding COCO: remembering the meaning of death and life, in a song | Cruz, M.; Oliveira, A. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2023 | Flowing through virtual animated worlds – Perceptions of the metaverse | Cruz, M.; Oliveira, A.; Pinheiro, A. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2023 | From info-exclusion risk to civic participation: The perception of digital citizenship among poor people | Haddad, S. R.; Oliveira, A.; Alturas, B. | Artigo | Acesso Aberto |
2017 | Fully connected. Un ensayo sobre las prácticas económicas colaborativas entre los jóvenes músicos de la escena musical independiente de Lisboa en el presente | Oliveira, A.; Guerra, P. | Artigo | Acesso Aberto |
2014 | Gamificação na Banca: estudo de caso da abordagem metodológica no desenvolvimento do software | Rodrigues, L.; Costa, C.; Oliveira, A. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2018 | Gamification to teach and assess financial education: a case study of self-directed bank investors | Rodrigues, L. F.; Oliveira, A.; Costa, C. J.; Rodrigues, H. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2016 | Gamification: a framework for designing software in e-banking | Rodrigues, L. F.; Costa, C. J.; Oliveira, A. | Artigo | Acesso Embargado |
2014 | Gamification: The using of user discussion groups in the software development in e-banking | Rodrigues, L.; Costa, C.; Oliveira, A. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2020 | Gaming in the eyes of Portuguese society: An exploratory study | Morais, A.; Oliveira, A. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2015 | Gold prices and equity market crises: how accurate are the forecasts from a nonlinear model? | Bentes, S.; Oliveira, A.; Menezes, R. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2021 | Health information system in nursing homes | Santos, S.; Oliveira, A. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2023 | Hi doctor strange! Play it again, and discover the metaverse: Perceptions of the metaverse among gamers | Cruz, M.; Oliveira, A. | Objecto de Conferência | Acesso Embargado |
2017 | How does the web game design influence the behavior of e-banking users? | Rodrigues, L. F.; Costa, C.; Oliveira, A. | Artigo | Acesso Embargado |