Percorrer por autor Marques, C.

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2021Image, satisfaction, destination and product post-visit behaviours: How do they relate in emerging destinations?Marques, C.; Vinhas da Silva, R.; Antova, S.ArtigoAcesso Aberto
2015A influência das condições internas e do perfil dos colaboradores na orientação empreendedora das organizações de saúdeLages, M.; Marques, C.; Ferreira, J.; Ferreira, F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Insole optical fiber Bragg grating sensors network for dynamic vertical force monitoringDomingues, M. F.; Tavares, C.; Leitão, C.; Frizera-Neto, A.; Alberto, N.; Marques, C.; Radwan, A.; Rodriguez, J.; Postolache, O.; Rocon, E.; André, P.; Antunes, P.ArtigoAcesso Aberto
2021Instagram: A gimmick or a serious reputation builder in the airline business?Vinhas da Silva, R.; Marques, C.; Martinho, D.; Teixeira, N.; Crespo de Carvalho, J.ArtigoAcesso Aberto
2016Intra-empreendedorismo e orientação empreendedora: Um estudo aplicado às organizações de saúdeLages, M.; Marques, C.; Ferreira, J.; Ferreira, F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Methodology to design a Map of Alert for population and housing censuses: the Portuguese caseReis, E.; Vicente, P.; Rosa, A.; Marques, C.ArtigoAcesso Aberto
2010Modelling the influence of environmental attitudes on the preferences for activities: A SEM approachMarques, C.; Reis, E.; Menezes, J.; Salgueiro, M. F.ArtigoAcesso Embargado
2018A multinational comparative study highlighting students' travel motivations and touristic trendsMarques, C.; Mohsin, A.; Lengler, J.ArtigoAcesso Aberto
2019Online business-to-business communication and online relationship: The mediator role of trustVilas Boas, A.F.; Guerreiro, J.; Marques, C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015Organizational social capital Scale based on Nahapiet and Ghosal model: development and validationFandiño, A. M.; Marques, C.; Menezes, R.; Bentes, S. R.ArtigoAcesso Aberto
2024Peer-to-peer accommodation in COVID-19 period: A segmentation approach from tourist’s safety perspectivePetruzzi, M.; Marques, C.ArtigoAcesso Aberto
2022Positioning Airbnb and Fairbnb in the sharing-exchange continuumPetruzzi, M.; Sheppard, V.; Marques, C.ArtigoAcesso Aberto
2010Profiling the segments of visitors to Portuguese protected areasMarques, C.; Reis, E.; Menezes, J.ArtigoAcesso Embargado
2020The role of brand equity in a new rebranding strategy of a private label brandMarques, C.; Vinhas da Silva, R.; Davcik, N.; Faria, R.ArtigoAcesso Aberto
2020The role of weight perceptions and their impact on health and well-being: a multiple mediation modelNeto, D. D.; Baptista, T. M.; Marques, C.; Ferreira, A. S.ArtigoAcesso Aberto
2022Sensing the impact of COVID-19 restrictions from online reviews: The cases of London and Paris unveiled through text miningSilva, B.; Moro, S.; Marques, C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Social impacts of peer-to-peer accommodation on host communitiesPetruzzi, M.; Marques, C.; Campos, A. C.ArtigoAcesso Aberto
2013The influence of the consumer perceived value on the satisfaction with the grocery retailer relationship: the mediating effect of the risk of unsustainable consumptionMenezes, J.; Santos, M.; Reis, E.; Marques, C.ArtigoAcesso Embargado
2021TO SHARE OR TO EXCHANGE: an analysis of the sharing economy characteristics of Airbnb and Fairbnb.coopPetruzzi, M. A.; Marques, C.; Sheppard, V.ArtigoAcesso Aberto
2016Understanding the dynamics behind bank branch service quality in Portugal: pursuing a holistic view using fuzzy cognitive mappingFerreira, F. A. F.; Jalali, M. S.; Ferreira, J. J. M.; Stankeviciene, J.; Marques, C.ArtigoAcesso Embargado