Percorrer por autor Loureiro, S. M. C.

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2022Technologies in the cruise tourism services: A systematic and bibliometric approachGonzáles-Santiago, M.; Loureiro, S. M. C.; Langaro, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017The background music at art galleries experience in LisbonLoureiro, S. M. C.; Lima, F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
Dez-2013The effect of atmospheric cues and involvement on pleasure and relaxation: The spa hotel contextLoureiro, S. M. C.; Almeida, M.; Rita, P.ArtigoAcesso Embargado
2013The effect of perceived benefits, trust, quality, brand awareness/associations and brand loyalty on internet banking brand equityLoureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2013The effect of Portuguese nation brand on cognitive brand image: Portuguese and Canadian comparisonLoureiro, S. M. C.; Veríssimo, A.; Cayolla, R.ArtigoAcesso Embargado
2017The impact of generation Y’s customer experience on emotions: online banking sectorLoureiro, S. M. C.; Ferreira, E. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2013The role of cinema on the tourist destination image formation processAraújo, A. F. B.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2014The role of the rural tourism experience economy in place attachment and behavioral intentionsLoureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Embargado
2015Tourism destination competitiveness in São Tomé and PríncipeLoureiro, S. M. C.; Ferreira, E. S.ArtigoAcesso Embargado
2014Tourism in São Tomé and Principe: the forgotten pearlLoureiro, S. M. C.; Ferreira, E. S.ArtigoAcesso Aberto
2020Tourist-hotel relationship: the role of customer experience and brand authenticityRosado-Pinto, F.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R.G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Tourists’ lifestyle and foodservice tendencies in social mediaLoureiro, S. M. C.; Ferreira, E. S.Parte de LivroAcesso Aberto
2023Uncovering the research on the artificial intelligence-human relationshipZhang, A.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Understanding the role of visual attention on wines’ purchase intention: an eye-tracking studyMonteiro, P.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2019Understanding the use of Virtual Reality in Marketing: a text mining-based reviewLoureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.; Eloy, S.; Langaro, D.; Panchapakesan, P.ArtigoAcesso Aberto
2020Unraveling e-WOM patterns using text mining and sentiment analysisGuerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.Parte de LivroAcesso Aberto
2019Unveiling how consumers from different cultures engage with Facebook pagesGuftométros, M.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Use numbers not words! Communicating hotels’ cleaning programs for COVID-19 from the brand perspectiveJiménez-Barreto, J.; Loureiro, S. M. C.; Braun, E.; Sthapit, E.; Zenker, S.ArtigoAcesso Aberto
2022The use of artificial intelligence in the hospitality industry: Understanding customer service interactions with smart speakersRuiz-Equihua, D.; Romero, J.; Casaló, L. V.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2014Using social networks sites in the purchasing decision processMiranda, F.; Rubio, S.; Chamorro, A.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto