Percorrer por autor Loureiro, S.

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2017Foodservice tendencies and tourists’ lifestyle: new trends in tourismSarmento, E.; Loureiro, S.; Martins, R.ArtigoAcesso Aberto
2023How gamification in virtual reality affects brand coolness and marketing outcomesStein, F.; Guerreiro, J.; Loureiro, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022How VR can boost inspiration and increase donationsRodrigues, M. B.; Lopes, F.; Loureiro, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015I am avoiding it! a seniors' perspectives about advertisingLoureiro, S.; Gonçalves, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015I love you… but not unconditionally: Perceptions about luxury fashion brandsMagalhães, C.; Ferreira, E.S.; Loureiro, S.; Lopes, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015I want that smartphone! sources of brand equityLoureiro, S.; Lopes, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016In-flight attributes and mindful passengers: Qualitative comparative analysis (QCA) of relationship quality and behavioural intentions configurationsLoureiro, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015Internet in the intermediation role of travel agents: The Portuguese caseLoureiro, S.; Ferreira, E.S.; Lopes, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016It is all about desires! motivation to engage in medical tourism practices and subjective well-beingLoureiro, S.; Panchapakesan, P.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016It is all about exhibitionism!: The fashion passionate desire of e-buyersLoureiro, S.; Costa, I.; Panchapakesan, P.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016Managing the brand art gallery: Art visualization and overall evaluationLoureiro, S.; Lima, F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023The perception of trust in personalized video news generated by artificial intelligenceBreviglieri F.; Guerreiro, J.; Loureiro, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015Shall we adopt the information about firms in facebook?Loureiro, S.; Kaufmann, H.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Smart wellness robots: How service robots affect consumer well-beingLoureiro, S.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Three routes for sustainable consumer behavioursNascimento, J.; Loureiro, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Wine tourism activities as facilitators of relationship quality in wine sectorCunha, N.; Loureiro, S.ArtigoAcesso Aberto