Percorrer por autor Lopes da Costa, R.

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 13-32 de 91. < anterior   próximo >
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2020Effect of organizational culture on organizational performance: The case of security sectorRodrigues, A.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.; Martins, L.; Gonçalves, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Enterprise agile transformationBatista, F.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.ArtigoAcesso Embargado
2012A "estratégia-como-prática": a tipologia dos noves domíniosLopes da Costa, R.; António, N.ArtigoAcesso Aberto
2019Ethnography and management talent as a tools to knowledge sharing in the consulting sectorLopes da Costa, R.; Gonçalves, R.; António, N.; Pereira, L.; Dia, P.ArtigoAcesso Aberto
2021Events and festivals contribution for local sustainabilityPereira, L.; Jerónimo, C. H.; Sempiterno, M.; Lopes da Costa, R.; Dias, Á.; António, N.ArtigoAcesso Aberto
2023Exploratory analysis of seaplane operations in Greece: Insights of a survey and SWOT analysisAndrade, J. F.; Kalakou, S.; Lopes da Costa, R.ArtigoAcesso Aberto
2021Exploring the cultural, managerial and organizational implications on mergers and acquisitions outcomesLopes da Costa, R.; Miguel, J.; Dias, Á.; Pereira, L.; Santos, J. P.ArtigoAcesso Aberto
2023Exploring the determinants of wine export performance. Analyzing the importance of noneconomic performanceSantos, F.; Dias, Á.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2022Exploring the direct and indirect influence of perceived organizational support on affective organizational commitmentSilva, R. E.; Dias, Á.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2019Formulação estratégica no CIEE LisboaLopes da Costa, R.; Cunha, S.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2022Gaining competitive advantage through artificial intelligence adoptionRosa, A.; Bento, T.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.; Dias, Á.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2018A gamification como ferramenta para um modelo de gestão intraempreendedorSampaio, M.; Lopes da Costa, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Gamification: Uma ferramenta para a criatividade em contexto organizacionalLopes da Costa, R.; Dionísio, A.; Sampaio. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Healthy eating habits for food industry in PortugalLopes da Costa, R.; Miguel, I.; Pereira, L.; Dias, Á.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2023How artificial intelligence can improve digital marketingPereira, L.; Tomás, D.; Dias, Á.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Embargado
2022How service design can improve the patient experienceRego, S.; Pereira, L.; Dias, Á.; Gonçalves, R.; Lopes da Costa, R.ArtigoAcesso Aberto
2021How to build pride in the workplace?Pereira, L.; Patrício, V.; Sempiterno, M.; Lopes da Costa, R.; Dias, Á.; António, N.ArtigoAcesso Aberto
2019The impact of artificial intelligence on commercial managementLopes da Costa, R.; Dias, Á.; Pereira, L.; António, N.; Capelo, A.ArtigoAcesso Aberto
2023The impact of artificial intelligence on consumer behaviour and changes in business activity due to pandemic effectsDias, T.; Gonçalves, R.; Lopes da Costa, R.; Pereira, L.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2022The impact of digital transformation on media industryLopes da Costa, R.; Cabral, L.; Pereira, L.; Dias, Á.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto