Percorrer por autor Guerreiro, J.

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 45-56 de 56. < anterior 
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2019Sentiment analysis in online reviews classification using text mining techniqueMoreno, A.; Rita, P.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Smart wellness robots: How service robots affect consumer well-beingLoureiro, S.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016A text mining-based review of cause-related marketing literatureGuerreiro, J.; Rita, P.; Trigueiros, D.ArtigoAcesso Embargado
2017Understanding the drivers of tourists explicit recommendationsGuerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Understanding the role of visual attention on wines’ purchase intention: an eye-tracking studyMonteiro, P.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2019Understanding the use of Virtual Reality in Marketing: a text mining-based reviewLoureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.; Eloy, S.; Langaro, D.; Panchapakesan, P.ArtigoAcesso Aberto
2019Unfolding the characteristics of incentivized online reviewsCosta, A.; Guerreiro, J.; Moro, S.; Henriques, R.ArtigoAcesso Aberto
2020Unraveling e-WOM patterns using text mining and sentiment analysisGuerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.Parte de LivroAcesso Aberto
2019Unveiling how consumers from different cultures engage with Facebook pagesGuftométros, M.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Using mixed realities to explore consumers behaviorsGuerreiro, J.; Eloy, S.; Dias, M. S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Virtual supermarket setting: Exploring antecedents of emotions and purchase intentionsLoureiro, S. M. C.; Correia, C.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022What if we took a holiday?: Enriching advertising with intelligent voice assistantsOliveira, P. M.; Guerreiro, J.; Rita, P.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto