Percorrer por autor Guerreiro, J.

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 7-26 de 57. < anterior   próximo >
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2020Cause-related marketing in the digital era: how enterprises can deal with international campaigns in individualist versus collectivist countriesGuerreiro, J.; Loureiro, S.ArtigoAcesso Aberto
2018A decision support system framework to track consumer sentiments in social mediaNave, M.; Rita, P.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto
2020Do we really care about artificial intelligence? A review on social transformations and ethical challenges of AI for the 21st centuryGuerreiro, J.Parte de LivroAcesso Aberto
2021The effects of cultural differences on social media behaviourGuftométros, M.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto
2020An empirical study on influencers and their engagement factors: The YouTubers' perspectiveBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.; Raposo, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Engaging with intelligent voice assistants for wellbeing and brand attachmentPrentice, C.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto
2022An examination of the influence of emotional solidarity on value cocreation with international muslim travelersChua, B.-L.; Al-Ansi, A.; Han, H.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto
2020Exploring young artists’ digital performance: the impact of online community engagement and co-creation on brand lovePolicarpo, P.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Fashion brands communicating and interacting in Instagram: a netnography approachLoureiro, S. M. C.; Serra, J.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020How artificial intelligence in smart devices affects customer-brand relationshipsGuerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019How atmospheric cues in a virtual reality fashion stores affect the sense of presenceCrespo, M.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R.G.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How attachment affects happiness in the human-IVA relationshipLoureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022How augmented reality media richness influences consumer behaviour: A study in a real‐world retail environmentAmorim, I. P. de; Guerreiro, J.; Eloy, S.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2023How cognitive flexibility affects sense of power in a coffee virtual setting: The moderating role of personality traitsLoureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.; Villar, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019How effective are retargeting ads?Rodrigues, T.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How gamification in virtual reality affects brand coolness and marketing outcomesStein, F.; Guerreiro, J.; Loureiro, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021How green trust, consumer brand engagement and green word-of-mouth mediate purchasing intentionsGuerreiro, J.; Pacheco, M.ArtigoAcesso Aberto
2020How influencers and digital interaction can impact customer-brand relationship and engagementBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.; Raposo, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How to earn a premium price: The effect of green marketing and brand coolnessGuerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.; Nascimento, J.; Duarte, M.ArtigoAcesso Aberto
2020How to predict explicit recommendations in online reviews using text mining and sentiment analysisGuerreiro, J.; Rita, P.ArtigoAcesso Aberto